اخبار

۱۳۹۵/۰۵/۲۰ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۴۸۹۱۵

تقدیر از بانک صنعت و معدن

در شورای معاونان وزارت صنعت

در هفتادوسومین جلسه شورای معاونان وزارت صنعت، معدن و تجارت از مدیرعامل و همکاران بانک صنعت و معدن درراستای اجرای مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید تقدیر شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بانک صنعت و معدن، این شورا پس از استماع گزارش قائم‌مقام وزیر در امور تولید و معاون امور صنایع درخصوص طرح رونق تولید و ارائه نظرات اعضای شورا، ضمن تاکید بر اهتمام ویژه به اجرای برنامه‌ها و اقدامات جاری این طرح در مسیر سیاست‌های اقتصاد مقاومتی از بانک صنعت و معدن قدردانی کرد.

یادآور می‌شود هفته گذشته نشست مشترک روسای سازمان‌های صنعت، معدن و تجارت و سرپرستی استانی شعب بانک صنعت و معدن با موضوع حمایت از صنایع کوچک، اولویت اقتصاد مقاومتی و با هدف برنامه‌ریزی برای اجرای طرح رونق تولید به میزبانی این بانک برگزار شد.

در ضمن گفتنی است طرح رونق تولید توسط وزارت صنعت، معدن و تجارت و برای کمک به واحدهای صنعتی ناکارآمد، با پیشرفت بالای ٦٠درصد که تعداد آنها در مرحله اول به ١٠هزار واحد می‌رسد تدوین شده است و مقرر شده تا پایان شهریور امسال پرداخت‌های لازم به این واحد‌ها صورت گیرد.


187میلیارد ریال تسهیلات بانک صنعت به صنایع زنجان

طرح‌های صنعتی کوچک، متوسط و بزرگ استان زنجان در سه ماهه نخست امسال حدود ١٨٧میلیارد ریال تسهیلات از بانک صنعت و معدن دریافت کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بانک صنعت و معدن تعداد طرح‌های صنایع بزرگ استان که از این تسهیلات بهره‌مند شدند به ٤طرح می‌رسد که در مجموع ٧٦میلیارد ریال به آنها تخصیص یافته است. سهم ١٤طرح صنعتی کوچک و متوسط استان زنجان نیز در این میان به حدود ١١١میلیارد ریال بالغ شده است.

گفتنی است بانک صنعت و معدن در سه ماهه نخست امسال در مجموع ١١هزار میلیارد ریال تسهیلات به ٥٣٨طرح صنعتی کوچک، متوسط و بزرگ در استان‌های مختلف کشور پرداخته است.


استقبال از خدمات ممتاز کارت‌های مجازی بانک صادرات

خدمات ممتاز کارت‌های مجازی بانک صادرات ایران با استقبال مشتریان مواجه و تا پایان خرداد ماه سال جاری میزان کارت‌های صادره این بانک نسبت به مقطع زمانی مشابه ٥٠ درصد رشد را نشان می‌دهد.

به گزارش روابط عمومی بانک صادرات ایران، این بانک درراستای افزایش سطح دسترسی هموطنان به خدمات نوین بانکی ارتقای کمی و کیفی خدمات الکترونیکی را در دستور کار قرار داده که خدمات مطلوب متنوع بانک متبوع استقبال هموطنان را به همراه داشته است به‌گونه‌یی که تا پایان خرداد ماه سال١٣٩٥ بیش از ١٥هزار و ٤٠٠کارت مجازی

(Virtual card) را صادر و به متقاضیان این‌گونه کارت‌ها که اشخاص حقوقی هستند، تحویل داده است که در مقایسه با ماه مشابه سال قبل این تعداد رشد٥٠درصدی را نشان

می‌دهد.

براساس این گزارش، کارت مجازی خدمتی از بانک صادرات ایران است که با تخصیص یک شماره کارت ١٦رقمی به درخواست‌کننده محصول، امکان جمع‌آوری وجوه از طریق انتقال وجه از هر یک از کارت‌های عضو شتاب به شماره کارت تخصیصی داده شده را فراهم کرده و این کارت به مشتریان حقوقی نظیر سازمان‌ها و شرکت‌های بزرگ دارای شعب گسترده هستند، اختصاص می‌یابد و محدودیت تخصیص کارت به مشتریان حقوقی را مرتفع کرده است.

گفتنی است شماره 16رقمی متصل به حساب متمرکز صرفا جهت واریز وجوه به اشخاص حقوقی و با هدف برقراری امکان واریز وجه به اشخاص حقوقی از طریق دستگاه‌های خودپرداز است.

این خدمت با درخواست کتبی صاحب یا صاحبان امضای حساب حقوقی از شعبه‌یی که در آن حساب دارند و تشخیص مسوول شعبه و تایید مدیریت استان یا منطقه قابل ارائه است و صاحبان امضا باید چک بلامحل منجر به کیفرخواست و مطالبات معوق تسویه نشده نداشته باشند و دارای آدرس ثابت باشند.


حمایت بانک سپه از واحدهای تولیدی و صنعتی

نماینده شهرستان شبستر و عضو کمیسیون اقتصادی مجلس اظهار داشت: حمایت بانک سپه از واحدهای تولیدی و صنعتی ستودنی و قابل تقدیر است.

دکتر معصومه آقاپور علیشاهی عضو ناظر شورای اقتصادی مجلس در گفت‌وگو با پایگاه اطلاع‌رسانی بانک سپه از بانک سپه درراستای ماموریت‌های سازمانی خود مبنی بر حمایت از بخش‌های مختلف اقتصادی خصوصا حمایت از بخش تولید و کمک به تحرک در واحدهای تجاری و مولد قدردانی کرد.

وی به جایگاه مطلوب بانک سپه در نظام بانکی اشاره کرد و گفت: بانک سپه به لحاظ شاخص‌های عملکردی جایگاه مطلوبی در سیستم بانکی کشور همچنین به‌دلیل حمایت از طرح‌های بزرگ و استراتژیک کشور در زمینه‌های مختلف نقش مهمی در توسعه و رونق اقتصادی کشور دارد.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر