بهره‌برداری از 40 بیمارستان تا پایان دولت یازدهم

۱۳۹۵/۰۵/۱۶ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۴۸۶۲۷

فارس معاون وزیر راه و شهرسازی و رییس سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات دولتی و عمومی گفت: 40 بیمارستان با مجموع 5هزار و 700 تخت تا پایان دولت یازدهم به بهره‌برداری می‌رسد که تحویل آنها به نوبت و از هفته آینده آغاز خواهد شد. به گزارش روابط‌عمومی اداره کل راه و شهرسازی فارس، محمدجعفر علیزاده در جریان بازدید از چند پروژه بیمارستان در دست ساخت در استان فارس افزود: هم اینک 100 بیمارستان با مجموع 24هزار تخت در کشور در دست ساخت است.

وی ادامه داد: علاوه بر اعتبارات مصوب، امسال پنج هزار میلیارد ریال از یک درصد مالیات بر ارزش افزوده به پروژه‌های بیمارستانی اختصاص یافت. علیزاده در حاشیه بازدید از بیمارستان جهرم در خصوص روند ساخت این بیمارستان نیز گفت: این پروژه علاوه بر یک مرکز درمانی، یک بیمارستان تخصصی و آموزشی است و در منطقه جنوب استان و استان‌های همجوار می‌تواند نقش بسزایی را ایفا کند.

وی ساخت بیمارستان جهرم را متناسب با نیازهای روز دنیا دانست و ادامه داد: با توجه به استانداردهای روز دنیا تغییراتی در بخش‌های مختلف نسبت به طراحی اولیه ایجاد شده و ظرفیت بیمارستان نیز از 200 تخت به 250 تخت رسیده است.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر