برخورد با مسوولانی که پاکدست نیستند

۱۳۹۵/۰۵/۱۳ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۴۸۴۸۱

محمد محمودی شاه‌نشین، نماینده شهرستان‌های ملارد، شهریار و قدس در مجلس دهم با اشاره به کاستی‌ها و مشکلات اساسی شهرستان ملارد گفت: شهرستان ملارد با جمیعتی بیش از ۴۰۰هزار نفر حتی یک تخت بیمارستانی هم ندارد. شهرستان ملارد با اینکه ۸۰‌درصد از مردم ساکن در آن کارگرانی هستند که تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی حتی یک پلی‌کلینیک و درمانگاه مجهز نیز ندارد. به گزارش «تعادل»، وی افزود: این میزان از مردم زحمتکش شهرستان ملارد قبل از اینکه حقوق‌شان پرداخت شود ۳۰‌درصد حقوق این عزیزان به صندوق تامین اجتماعی واریز می‌شود، درحالی‌که هیچ بهره‌یی از این صندوق در این شهرستان نمی‌بینیم. بیمارستانی که قرار است توسط دانشگاه علوم پزشکی در شهرستان ملارد احداث شود نیز نیازمند توجه همه دستگاه‌هاست. باید همه دستگاه‌ها در اجرا شدن این پروژه و طرح فعال شوند. خجالت‌آور است که بگوییم حتی یک پلی‌کلینیک و یک درمانگاه در این شهرستان وجود ندارد.

محمودی شاه‌نشین با اشاره به وضعیت نامساعد آب در شهرستان ملارد اذعان کرد: مشکل دیگر ما در شهرستان ملارد به‌خصوص در بخش اخترآباد و روستاهای اطراف آن، همچنین روستاهای اطراف شهر ملارد مشکل آب شرب است. سال‌های سال در ماه‌های تابستان، زمانی که آب قطع می‌شود یادمان می‌افتد که مردم آب ندارند و با استفاده از راهکار‌های کوتاه‌مدت تلاش می‌کنیم این مشکل را برای مدت کوتاهی حل کنیم. از وزیر نیرو و همه مسوولانی که در این مسیر باید همت کنند، خواهشمندیم که فکر و برنامه‌ریزی کنند و طرح مناسب برای تامین آب شرب روستاهای ما ارائه دهند.

نماینده شهرستان‌های ملارد، شهریار و قدس با اشاره به مشکلات شهرنشینی در ملارد و مسکن مهر در این شهرستان اظهار کرد: چطور می‌شود ما فکری برای آینده سکونت در شهرستان ملارد نداریم. مسکن مهر در شهرستان ایجاد شده و روز به روز بر تعداد افرادی که در آن ساکن می‌شوند، افزوده می‌شود اما مشکل فاضلاب و آب شرب در آن وجود دارد که فکری برای آن نکردیم. وی افزود: در هر صورت چه بخواهیم و چه نخواهیم مسکن مهر در این شهرستان ایجاد شده است. مردمی که دار و ندارشان را فروختند و برای خرید یک سرپناه دادند، نباید مورد بی‌مهری مسوولان قرار گیرند. وظیفه داریم تمام سعی و تلاش خود را به‌کار بگیریم تا رضایت مردم را جلب کنیم.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر