اخبار

۱۳۹۵/۰۵/۱۳ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۴۸۴۳۰

حمایت بانک سینا از طرح‌های اشتغالزا در مناطق محروم

همایش مدیران ستادی بانک سینا با محوریت بحث و گفت‌وگو و تصمیم‌گیری در مورد حمایت بانک از طرح‌های کوچک و متوسط مناطق محروم و روستایی با حضور رییس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی برگزار شد.

به گزارش روابط‌عمومی بانک، در این همایش مهندس سعیدی‌کیا رییس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری در زمینه توجه به توسعه کسب و کارهای زودبازده و همچنین اشتغال در مناطق محروم کشور گفت: بنیاد مستضعفان اقدامات گسترده‌یی را در این زمینه آغاز و به اجرا رسانده و با انتخاب منطقه قلعه‌گنج به عنوان منطقه نمونه اجرای آزمایشی اقتصاد مقاومتی، از دو سال قبل تاکنون طرح‌های مناسبی را عملیاتی کرده است.

وی ضمن قدردانی از تلاش‌های مسوولان بانک سینا در حمایت از مناطق محروم گفت: اقدامات بانک سینا در حمایت از طرح‌های اشتغالزا در مناطق کمتر توسعه یافته که از طریق انعقاد تفاهمنامه همکاری با بنیاد علوی، کمیته امداد و معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست‌جمهوری آغاز شده گام مثبتی در رونق بخشی به این مناطق به شمار می‌آید.


افزایش خدمات جدید

در اینترنت بانک صادرات

بانک صادرات ایران برای پاسخگویی مطلوب‌تر به نیاز مخاطبان، خدمات جدیدی را به سامانه اینترنت بانک افزود. به گزارش روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، این بانک در راستای افزایش رضایتمندی کاربران سامانه اینترنت بانک، نسبت به افزودن خدمات جدید به سامانه مذکور اقدام کرده است. براساس این گزارش بانک متبوع، خدمت جدید امکان ارسال پیامک اطلاع‌رسانی ورود به سامانه اینترنت بانک را عملیاتی کرده و همچنین امکان استفاده همزمان از نوع دیگر رمزیاب را نیز فراهم کرده است. در صورتی که کاربر سامانه اینترنت بانک دارای یکی از انواع رمزیاب (سخت‌افزاری یا USSD ) باشد و درخواست استفاده همزمان از نوع دیگری رمزیاب را نیز داشته باشد می‌تواند نسبت به ثبت درخواست «رمزیاب» اقدام کند.

همچنین در نسخه جدید سامانه اینترنت بانک خدماتی همچون درخواست صدور مجدد سپهر کارت، نمایش نمودار حساب‌ها بر اساس نوع حساب در صفحه خلاصه حساب، افزایش تعداد کارت‌ها و حساب‌های شناخته شده تا سقف ٥٠ مورد نیز اضافه شده است. شایان ذکر است که با هدف تسهیل بیشتر در خدمات بانکداری نوین امکان دریافت رمز یک‌بار مصرف جهت ورود به سامانه اینترنت بانک وتولید امضای دیجیتال (OTP) را فراهم کرد که با استفاده از این خدمت هموطنان می‌توانند با شماره‌گیری #٧١٩* و انتخاب گزینهOTP، رمز یک‌بار مصرف یا امضای دیجیتال جهت ورود به سامانه اینترنت بانک سپهر دریافت کنند.


اطلاعیه بانک ملت در مورد

اخبار منتشره در رسانه‌ها

پیرو خبر مندرج در برخی رسانه‌ها در خصوص انتصاب علی رستگار به عنوان عضو جدید هیات‌مدیره بانک ملت، این بانک توضیحاتی را ارائه کرد. به گزارش روابط‌عمومی بانک ملت، علی رستگار در سال ۹۲ با حکم صادره از سوی شرکت سرمایه‌گذاری صبا تامین (سهامی عام) به عنوان نماینده این شرکت در هیات‌مدیره بانک ملت منصوب شده است بدیهی است در صورت معرفی نماینده‌یی دیگر از سوی شرکت صبا تامین، مراتب در مجمع عادی به‌طور فوق‌العاده مطرح و اتخاذ تصمیم خواهد

شد. بر این اساس، باتوجه به اینکه انتصاب و تغییر هریک از اعضای هیات‌مدیره، باید از سوی سهامداران انجام و طی مراحل قانونی و در مجمع عمومی عادی یا عادی به‌طور فوق‌العاده به عنوان نمایندگان جدید شرکت در هیات‌مدیره بانک منصوب شوند، بدیهی است تا زمان معرفی نماینده جدید، آقای علی رستگار همچنان عضو هیات‌مدیره این بانک خواهد بود. در عین حال خاطرنشان می‌شود که نامبرده در هیچ یک از مقاطع یاد شده، نماینده دولت در هیات‌مدیره بانک ملت نبوده است.


اعلام نرخ حق‌الوکاله

بانک پارسیان در سال 95

نرخ حق‌الوکاله به کارگیری سپرده‌های سرمایه‌گذاری بانک پارسیان در سال 1395 حداکثر 3 درصد اعلام شد.

به گزارش روابط‌عمومی بانک پارسیان، در راستای قانون عملیات بانکی بدون ربا و با توجه به سقف تعیین شده توسط بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران نرخ حق‌الوکاله بانک پارسیان به میزان 3 درصد در سال 95 تعیین شده است. حق‌الوکاله مبلغی است که بانک‌ها می‌توانند در قبال به‌کارگیری منابع سپرده شده از سوی سپرده‌گذاران از آنان دریافت کنند که شامل هزینه‌های به کارگیری سپرده‌های سرمایه‌گذاری مدت‌دار مشتریان در امور اعطای تسهیلات و سرمایه‌گذاری‌های اقتصادی بانک است.


اهدای جوایز جشنواره خودپردازهای بانک ملی

طی مراسمی با حضور جمعی از مسوولان اداره کل روابط‌عمومی، جوایز تعدادی از برندگان مرحله دوم جشنواره خودپردازهای بانک ملی ایران اهدا شد. به گزارش روابط‌عمومی بانک ملی ایران، جوایز این دوره از قرعه‌کشی جشنواره خودپردازهای بانک ملی ایران، 100 آلبوم سکه بهار آزادی، 150 کمک هزینه 2میلیون ریالی به مدت 6ماه و 500 نیم‌سکه بهار آزادی است که به برندگان تعلق گرفت. برندگان آلبوم سکه و نیم‌سکه بهار آزادی برای اطلاع از نحوه دریافت جوایز خود می‌توانند با روابط‌عمومی‌های ادارات امور شعب بانک ملی ایران در محل سکونت خود تماس گرفته و جوایز نقدی نیز به صورت ماهانه به حساب‌های برندگان واریز خواهد شد.

نخستین جشنواره خودپردازهای بانک ملی ایران همزمان با آغاز دهه مبارک فجر در سال گذشته و با هدف تقدیر از استفاده‌کنندگان دستگاه‌های خودپرداز بانک ملی ایران آغاز شد که تا 12 شهریور ماه امسال ادامه دارد و تاکنون دو مرحله قرعه‌کشی میان‌دوره‌یی آن انجام شده و قرعه‌کشی نهایی آن با جوایز ویژه و ارزنده باقی‌مانده است.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر