بدهی کارت‌های آمریکایی

۱۳۹۵/۰۵/۱۲ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۴۸۳۴۶

فایننشیال تایمز:

این روزنامه تیتر یک خود را به مساله بدهی‌ کارت‌های اعتباری در امریکا اختصاص داده و آن را عاملی برای تشدید بحران اقتصادی در این کشور خوانده است. آن‌ طور که این روزنامه گزارش داده است، چیزی حدود 18میلیارد دلار بدهی برای کارت‌های اعتباری در امریکا به ثبت رسیده و این مساله، نگرانی از تشدید برخی مشکلات در اقتصاد امریکا را بیشتر کرده است. برخی کارشناسان معتقدند که در شرایط کند شدن رشد اقتصادی در امریکا، میزان ریسک‌های صورت گرفته در این کشور بالا رفته و همین مساله آسیب جدی به اقتصاد این کشور وارد می‌کند.

فیگارو:

تیتر یک این روزنامه فرانسوی زبان به مساله جدال میان دو نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری امریکا اختصاص دارد. آن‌ طور که فیگارو نوشته است، کلینتون و ترامپ هر کدام به گونه‌یی نماینده مردم دنیا هستند و حالا در مقابل هم قرار گرفته‌اند. این روزنامه نوشته است که هدف اصلی کلینتون، قوی‌تر کردن متهدان امریکا ازجمله روسیه است چراکه او اعتقاد دارد که این کار تنها راه نجات امریکا و قوی‌تر کردن این کشور است. در مقابل، ترامپ به سیاست‌های منزوی کردن امریکا اعتقاد دارد و حتی در برخی صحبت‌های خود گفته است: «ما ناتو و بسیاری دیگر از کشورها را داریم که برای آنچه انجام می‌شود، پولی پرداخت نمی‌کنند. این کشورها باید به خاطر پشتیبانی امریکا از خودشان هزینه‌یی را تقبل کنند که شامل ژاپن، آلمان، کره جنوبی و عربستان هستند.»

مارکا:

تیتر یک این روزنامه ورزشی اسپانیایی زبان به مراسم معارفه کوین گامیرو اختصاص دارد. مهاجم فرانسوی در این رابطه گفته است: «به اتلتیکو آمدم تا قهرمان لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا شوم.» بر این اساس باشگاه اتلتیکو مادرید به صورت رسمی با یک قرارداد 4ساله به ارزش 32میلیون یورو کوین گامیرو، مهاجم فرانسوی باشگاه سویا را به خدمت گرفته است. از دیگر تیترهای این روزنامه، نایب قهرمانی تیم زیر 19سال بانوان اسپانیا در یورو است. این دیدار دو بر یک به نفع فرانسه به پایان رسیده است. همچنین پیروزی یک بر صفر سلتاویگو برابر فیورنتینا در تیترهای دیگر این روزنامه به چشم می‌خورد.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر