استفاده از اتوبوس و تاکسی با «کرمان کارت»

۱۳۹۵/۰۵/۱۰ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۴۸۱۹۲

کرمان شهردار کرمان از ارائه «کرمان کارت‌ها» در سطح شهر در هفته آینده خبر داد.

«علی بابایی» در گفت‌وگو با ایسنا با اعلام این خبر گفت: کارتی به نام «کرمان کارت» طراحی و آماده شده و دستگاه‌های آن در تمام اتوبوس‌ها نصب شده که از هفته آینده ارائه خدمات با این کارت‌ها آغاز می‌شود.

وی با بیان اینکه شهروندان از هفته آینده برای استفاده از اتوبوس‌های شهری می‌توانند از کرمان کارت استفاده کنند، خاطرنشان کرد: دستگاه‌های «کرمان کارت» در 2هزارو 500 تاکسی شهری نیز نصب خواهد شد که شهروندان می‌توانند با یک کارت از خدمات اتوبوس و تاکسی استفاده کنند.

بابایی با بیان اینکه در استان‌های دیگر کارت اتوبوس و تاکسی متفاوت است، تصریح کرد: کرمان نخستین استانی است که کارت اتوبوس و تاکسی یکسان دارد و امکان استفاده از دیگر خدمات شهری از این کرمان کارت نیز میسر است.

این مقام مسوول اظهار کرد: سازمان اتوبوسرانی کرمان در راستای اقتصاد مقاومتی حدود 50 اتوبوس را بازسازی کرده است که همزمان با ارائه «کرمان کارت‌ها» این اتوبوس‌ها کار خود را آغاز می‌کنند.

شهردار کرمان با بیان اینکه از مجموع 4500 تاکسی در سطح شهر کرمان حدود یک‌هزار تاکسی در سطح شهر فرسوده است، اظهار کرد: هم‌اکنون طرح جایگزینی خودروهای فرسوده و توزیع خودرو سمند در بین تاکسی‌داران در حال اجراست اما متاسفانه این طرح بنا بر دلایلی مورد استقبال تاکسی‌داران و مالکان خودرو‌ها قرار نگرفته است.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر