معرفی 149 واحد تولیدی سمنان به بانک‌های عامل

۱۳۹۵/۰۴/۲۹ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۴۷۴۶۵

سمنان استاندار سمنان با اشاره به اعطای تسهیلات رونق تولید به بخشی دیگر از فعالان تولید این استان از معرفی 149 واحد تولیدی و صنعتی دیگر این استان به بانک‌های عامل خبر داد.

محمدرضا خباز در کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان اظهار کرد: واحدهای تولیدی و صنعتی کشور در سالیان اخیر تحت سخت‌ترین شرایط اقتصادی فعالیت کردند و امروز همه مسوولان وظیفه داریم که به این واحدها کمک کنیم.

وی با اشاره به بررسی پرونده واحدهای صنعتی و کشاورزی مشکل‌دار این استان، افزود: در کارگروه امروز مشکلات 149 واحد تولیدی و صنعتی استان شامل 98 واحد تولیدی فعال در بخش کشاورزی و 51 واحد صنعتی بررسی و برای دریافت تسهیلات به بانک معرفی شدند.

عالی‌ترین مقام اجرایی دولت در استان سمنان از افزایش 75درصدی اشتغال در این واحدها در صورت تزریق نقدینگی و دریافت تسهیلات رونق تولید خبر داد و گفت: در جلسه امروز ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان با پرداخت 460 میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید به واحدهای صنعتی و 208 میلیارد ریال به واحدهای تولیدی بررسی شده بخش کشاورزی موافق شد.

خباز افزود: این 149 واحد تولیدی و صنعتی مشکل‌دار با دریافت این تسهیلات در مجموع 1000 فرصت شغلی جدید در واحدهای خود ایجاد می‌کنند.

استاندار سمنان با بیان اینکه با تشکیل هر جلسه ستاد تسهیل شماری از واحدهای مشکل‌دار به بانک‌ها معرفی می‌شوند، اظهار کرد: تاکنون 315 واحد تولیدی و صنعتی این استان به بانک‌های عامل معرفی شدند

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر