اخبار شهرستان‌ها

۱۳۹۵/۰۴/۲۴ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۴۷۱۶۰

صدور و ابطال پروانه کابرد علامت استاندارد

در استان مرکزی

اراک در جلسه کمیته علائم این اداره کل، پروانه واحد تولیدی تعاونی پرنیان گل، برای فرآورده حوله کاغذی، با نام تجاری مهریوان، واحد تولیدی نگین چرم بی‌نظیر ایرانیان، برای فرآورده چرم مصنوعی از جنس پلی وینیل کلراید PVC برای روکش مبل و صندلی و واحد تولیدی صنایع عایق البرز دلیجان، برای فرآورده عایق رطوبتی بام دو لایه نوع BPP ویژه مناطق معتدل و گرمسیری با نام تجاری شرق البرز دلیجان، ابطال شد. بر اساس این گزارش در این جلسه پروانه واحد تولیدی لوله‌های آلومینیومی ایران برای فرآورده تیوپ آلومینیومی نرم، واحد تولیدی آوند دارو برای فرآورده تیوپ آلومینیومی نرم، واحد تولیدی آقای بسپار صنعت فاخر، برای فرآورده سرنگ انسولین استریل یک‌بار مصرف، با نام تجاری حلما طب، واحد تولیدی آقای علی انصاری، برای فرآورده ظروف آلومینیومی با پوشش نچسب با نام تجاری کانیار، واحد تولیدی صنایع شیر شهد اراک، برای فرآورده شیر پاستوریزه کم چرب در بسته‌بندی ظروف پلاستیکی با نام تجاری داناک فارم، واحد تولیدی سنگر گچ، برای فرآورده گچ‌های ساختمانی و اندودهای گچی آماده برای سفیدکاری و مصارف عمومی، با نام تجاری سنگر گچ، واحد تولیدی سپهر آرا زرندیه، برای فرآورده بتن آماده در رده مقاومتی C30 و پایین‌تر، واحد تولیدی یام گستر طلایی دلیجان برای فرآورده عایق رطوبتی بام دو لایه نوع BOF ویژه مناطق معتدل و گرمسیری، با نام تجاری صنعت بام 1152، واحد تولیدی یاقوت سرخ پرند برای فرآورده روغن موتور برای موتورهای دیزلی در سطح کیفیت API: CD، با نام تجاری magical، واحد تولیدی یاقوت سرخ پرند برای فرآورده روغن موتور برای موتورهای بنزینی و دیزلی در سطح کیفیتSG/CD با نام تجاری، magical واحد تولیدی یاقوت سرخ پرند، برای فرآورده روغن موتور برای موتورهای بنزینی و دیزلی در سطح کیفیت API: SJ/CF، با نام تجاری magical، صادر شد.


آغاز اجرای برنامه‌های «ایستگاه دوستی با آب» در بوستان‌های شهر اراک

اراک مدیر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی از اجرای طرح ایستگاه دوستی با آب در بوستان‌های شهر‌های استان خبر داد. به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی زهرا طراوتی فکور، مدیر دفتر روابط عمومی شرکت با اعلام این خبر افزوده: طرح برپایی ایستگاه‌های «دوستی با آب» با هدف فرهنگ‌سازی مصرف بهینه، ارائه راهکارها و الگوهای مصرف درست آب و راه‌های جلوگیری از هدر رفت آب در راستای مدیریت و کاهش مصرف آب برنامه‌ریزی و در سراسر تابستان در شهرهای استان مرکزی اجرا می‌شود. وی ضمن اشاره به اینکه تاکنون 2 برنامه ایستگاه دوستی با آب در پارک‌های امیرکبیر و آزادگان شهر اراک برگزار شده، اضافه کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته برنامه ایستگاه دوستی با آب در 12پارک شهر اراک و 14پارک در سایر شهرهای استان برگزار می‌‌شود


اهتمام به بحث «مسوولیت اجتماعی»

در شرکت گاز خراسان رضوی

مشهد مدیرعامل شرکت‌گاز خراسان‌رضوی با اشاره به لزوم توجه به مسوولیت اجتماعی (CSR) از سوی نهادها و دستگاه‌های دولتی، از اهتمام جدی شرکت گاز استان در این بحث خبر داد. حبیب‌الله صادقی با بیان این مطلب گفت: امروزه «ISO 26000» استاندارد معتبری اﺳﺖ ﻛﻪ در ﺣﻮزه ﻣﺴووﻟﻴﺖ اﺟﺘﻤﺎﻋﻲ ﺷﺮﻛﺖ‌ﻫﺎ ﻣﻄﺮح ﺷﺪه و ﺑﺴﻴﺎری از مجموعه‌های فعال اجتماعی و اقتصادی ﺑه‌‌صورت داوﻃﻠﺒﺎﻧﻪ در ﺣﺎل ﺑﻪ‌ﻛﺎرﮔﻴﺮی این موضوع ﻫﺴﺘﻨﺪ. وی اظهار کرد: تاکید بر هبود کیفیت زندگی نیروی کار و خانواده آنان، توجه به بهتر شدن جامعه‌ و مشارکت در ایجاد محیطی پاک و سالم‌ از مهم‌ترین اهداف «مسوولیت اجتماعی» است. صادقی، ارتباط موثر و پایدار با مشترکان و توجه به واسته‌های مردم به عنوان ذی‌نفعان صنعت گاز استان را ازجمله موارد تحقق مسوولیت اجتماعی در شرکت گاز دانست.


راه‌آهن شمال میزبان شورای حمل و نقل مازندران

ساری جلسه شورای حمل و نقل استان با حضور مدیرکل دفترمدیریت عملکرد وزارت راه و شهرسازی، مدیران کل و جمعی از معاونان ادارات عضو این شورا در این اداره کل برگزار شد. در ابتدای این جلسه مدیرکل راه‌آهن شمال ضمن خوشامدگویی به میهمانان، سالروز شهادت امیرالمومنین حضرت علی(ع) را به حاضران تسلیت گفت و افزود: اداره کل راه‌آهن شمال در چند سال اخیر اقدامات خوبی در جهت رفاه حال هم استانی‌های عزیز برای استفاده از قطار انجام داده است. وی به بازسازی ایستگاه‌های راه‌آهن در شهرهای دارای ایستگاه اشاره کرد و افزود: کار بازسازی ایستگاه‌ها و نماسازی آنها به پایان رسیده و در این پروژه‌ها سعی شد تا با نوسازی داخل ایستگاه‌ها و افزایش امکانات مورد نیاز در ایستگاه‌ها مانند نمازخانه، سرویس بهداشتی، وسایل سرمایشی و گرمایشی برای مسافران نمای ظاهری ایستگاه‌ها حفظ و با نمای شسته کاری چهره جدیدی به خود بگیرد. گران پاشا ازجمله اقدامات انجام شده در زمینه بازسازی خطوط ریلی به پروژه شبه نوسازی مسیر هفت تن قائمشهر تا پل سفید به‌طول ۴۲کیلومتر اشاره کرد و افزود: در این پروژه، علاوه بر افزایش بار محوری همزمان افزایش گاباریت تونل‌ها نیز انجام می‌شود. مدیرکل راه‌آهن شمال در زمینه نوسازی و افزایش ناوگان ریلی در محور شمال نیز به افزایش یک رام قطار مشهد و یک رام ریل باس در مسیر حومه‌یی اشاره کرد و گفت: تمامی سالن‌های مسافربری فرسوده نیز از چرخه سیر راه‌آهن شمال کنار گذاشته شده و سالن‌های نوسازی شده جایگزین آنها شده است. گران پاشا از افزایش یک رام ریل باس دیگر در آینده‌یی نزدیک برای محور شمال خبر داد. همچنین در این جلسه رستمی، مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد وزارت راه و شهرسازی هدف از این سفر خود به مازندران را بررسی وضعیت پروژه‌های در دست اجرا و همچنین تشریح برنامه‌های سامانه «شهراه» عنوان کرد .

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر