هزینه بیش از 4میلیارد ریال در طرح توانبخشی منزل

۱۳۹۵/۰۴/۲۴ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۴۷۱۵۶

خراسان جنوبی مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی، گفت: در طرح توانبخشی در منزل نیز برای 133 نفر 4‌میلیارد و 58میلیون ریال هزینه کرده‌ایم و درحال حاضر 187 معلول نخاعی تحت پوشش داریم که 2‌میلیارد و 563میلیون و 200هزار ریال هزینه برای آنها پرداخت شده است.

به گزارش ایسنا، غلام‌ عباس عزیزی، دیروز با بیان اینکه در بحث اشتغال برای 938 فرصت ایجاد شده است، گفت: تعهد بهزیستی در این خصوص 622فرصت شغلی بوده است. وی افزود: بانک‌ها در بحث اعتبارات مربوط به خود اشتغالی موظف به پرداخت 15‌میلیارد و 800میلیون تومان بوده‌اند که 8‌میلیارد تومان به مددجویان پرداخت شده است. مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی از فعالیت ۲۷۸ مرکز مهدکودک در خراسان جنوبی خبر داد و گفت: از این تعداد ۱۴۳مهدکودک شهری و ۱۳۵مهدکودک روستایی داریم.

عزیزی با بیان اینکه ۸هزار و ۸۵۰ کودک در این مهدکودک‌ها هستند، اظهار کرد: برای ۴هزار و ۶۵۹نفر در مهدکودک‌های روستایی یک وعده غذای گرم درنظر گرفته شده است. وی بیان کرد: در حوزه مهدکودک‌ها اعتباری بالغ بر یک‌میلیارد و ۳۰۰میلیون تومان هزینه کرده‌ایم.

عزیزی از فعالیت ۶مهدکودک در حاشیه شهر خبر داد و گفت: این مهدکودک‌ها ۴۸میلیون تومان کمک بلاعوض گرفته‌اند. مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی، مراکز اورژانس اجتماعی را ۱۰ مرکز و ۷ پایگاه دانست و گفت: خدمت‌گیرنده‌ها ۷هزار و ۱۰۹ نفر بوده که از این تعداد ۴هزار و ۳۷۶ نفر خانم و ۲هزار و ۷۳۳نفر آقا بودند.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر