پرداخت زکات فطریه ۳میلیارد ریالی در سمنان

۱۳۹۵/۰۴/۲۳ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۴۷۰۶۶

سمنان| مدیرکل کمیته امداد

امام خمینی(ره) استان سمنان ضمن تقدیر از مردم استان در پرداخت زکات فطره، از جمع‌آوری 3میلیارد ریال زکات فطریه، کفاره عمد وغیرعمد روزه‌داران در سطح استان خبر داد. به گزارش «تعادل»، سید جواد رضوی با اشاره به استقرار ۴۲۳ پایگاه کمیته امداد برای جمع‌آوری زکات فطریه در سطح استان در روز عید فطر، ابراز داشت: 3میلیارد ریال زکات فطریه در سطح استان سمنان جمع‌آوری شده است. وی افزود: مجموع زکات فطره جمع‌آوری شده امسال 3میلیارد ریال و ارزش کلی کفاره عمد و غیرعمد جمع‌آوری شده استان سمنان یک میلیارد و ۱۳۰ میلیون ریال برآورد شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان سمنان همچنین گفت: مجموع زکات فطریه و کفاره عمد و غیرعمد جمع‌آوری شده در شهرستان سمنان یک میلیارد و ۸۰۰میلیون ریال، گرمسار ۱۸۵میلیون ریال، شاهرود یک میلیارد و ۱۰۰میلیون ریال، دامغان ۴۲۰میلیون ریال، میامی ۲۵۰میلیون ریال، آرادان ۶۵میلیون ریال، سرخه ۹۰میلیون ریال و شهرستان مهدیشهر ۲۲۰میلیون ریال برآورد شده است. رضوی با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر رسیدگی فوری به نیازمندان گفت: به گونه‌یی برنامه‌ریزی شد تا زکات فطریه تا پیش از ظهر روز عید فطر به دست نیازمندان برسد.

وی افزود: مجموع زکات فطره جمع‌آوری شده سال گذشته 4میلیارد و ۷۴میلیون ریال و ارزش کلی کفاره عمد و غیر عمد جمع‌آوری شده استان سمنان در سال گذشته یک میلیارد و ۳۲۰میلیون ریال برآورد شده است.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر