محدودیت‌های خودروسازی

۱۳۹۵/۰۴/۱۳ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۴۶۵۶۸


نیویورک تایمز:

یکی از تیترهای این روزنامه به مساله چالش شرکت «تسلاموتور» اشاره دارد. این مقاله به مساله بازنگری در برخی جزییات محصولات این شرکت اشاره دارد. این در حالی است که کمی قبل راننده یک خودرو در جریان یک سانحه رانندگی کشته شده بود. این تصادف زمانی رخ داده که یک کامیون بزرگ باری که در جلو خودرو تسلا در حال حرکت بوده برای گردش به چپ اقدام کرده، اما سیستم اتو پایلوت تسلا عمل نکرده‌ و این امر به تصادف و مرگ راننده منجر شده است. این نخستین مورد تصادف مرگبار یک خودرو بدون نیاز به راننده است که به مرگ راننده آن می‌انجامد. شرکت تسلا موتورز در سال ۲۰۰۳ توسط مارتین ابرهارد، جفری استرابل و ایلان ماسک تاسیس شد. ایلان ماسک هم‌اکنون به عنوان مدیرعامل اجرایی و رییس هیات‌مدیره تسلا موتورز فعالیت می‌کند. سهام تسلا در بازار بورس نزدک معامله می‌شود.

لس‌آنجلس تایمز:

این روزنامه یکی از تیترهای صفحه اول خود را به مساله عواقب داشتن یک اقتصاد قوی اختصاص داده است. آن‌طور که این روزنامه نوشته است، داشتن یک اقتصاد قوی در ایالت‌هایی همچون لس‌آنجلس سبب شده است تا مسائلی از قبیل ترافیک و ازدحام جمعیت به سمت این ایالت‌ها بیایند. این مقاله در حالی است که پیش از این آماری اعلام شده بود که نشان می‌داد، شهر لس‌آنجلس در سال 2005 بیشترین میزان ترافیک در امریکا را به خود اختصاص داده است و رانندگان لس‌آنجلسی به‌طور متوسط 72 ساعت را در سال در ترافیک گذرانده‌اند.

مارکا:

تیتر اول این روزنامه به پیروزی ولز برابر بلژیک اختصاص دارد. ولز سه بر یک حریفش را شکست داد و به مرحله نیمه نهایی صعود کرد. گرت بیل و کریستیانو رونالدو در نیمه نهایی برابر هم قرار می‌گیرند. این نشریه به ایکر کاسیاس نیز اشاره کرد. دروازه‌بان پورتو نمی‌خواست در تیم ملی فوتبال اسپانیا نیمکت‌نشین باشد. این روزنامه به تمدید قرارداد نیمار با بارسلونا اشاره کرد. مهاجم برزیلی تا سال 2021 در این تیم می‌ماند. ارزش قرارداد این بازیکن بیشتر از مسی خواهد بود.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر