اخبار

۱۳۹۵/۰۴/۱۳ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۴۶۵۰۷

سکه گران شد

صرافان ارز و سکه در معاملات روز شنبه بازار آزاد، هر دلار امریکا را 35هزار و 273ریال و هر قطعه سکه طلای بهار آزادی طرح جدید را با 160هزار ریال افزایش قیمت نسبت به روز پنج‌شنبه دهم تیر، 10میلیون و 990هزار ریال مبادله کردند. یک یورو در بازار آزاد تهران در زمان انتشار خبر 39هزار و 343ریال و هر پوند انگلیس 48هزار و 200ریال خریدوفروش شد. صرافان، یک قطعه سکه طلای تمام بهار آزادی طرح قدیم را با 188هزار ریال افزایش قیمت نسبت به روز پنج‌شنبه گذشته، 11میلیون و یک‌هزار ریال ارزش‌گذاری کردند. همچنین نیم و ربع سکه طلای بهار آزادی با 80هزار ریال افزایش نسبت به آخرین روز معاملات در هفته گذشته به ترتیب، 5میلیون و 550هزار ریال و 2میلیون و 950هزار ریال فروخته شد. هر قطعه سکه یک گرمی طلا با 40هزار ریال افزایش قیمت، یک‌میلیون و 920هزار ریال و یک گرم طلای 18عیار نیز یک‌میلیون و 118هزار و 570ریال دادوستد شد. نرخ هر اونس طلا در بازارهای جهانی نیز یک‌هزار و 342دلار و 90سنت اعلام شد.


مدیرعامل بانک صادرات ایران منصوب شد

طی حکمی از سوی هیات‌مدیره بانک صادرات ایران سیاوش زراعتی به عنوان مدیرعامل این بانک منصوب شد.

به گزارش روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، در جلسه اعضای هیات‌مدیره بانک متبوع، سیاوش زراعتی را به عنوان مدیرعامل این بانک منصوب کردند. شایان ذکر است در پیشینه و کارنامه مدیریتی مدیرعامل جدید این بانک مواردی همچون: مدیریت امور مختلف در بانک‌های ملت، پارسیان، عضو هیات‌مدیره صندوق کارآفرینی امید (مهر امام رضا«ع») با حکم ریاست محترم جمهوری اسلامی دکتر روحانی، عضو هیات‌مدیره بانک تجارت، عضو هیات‌مدیره و مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری گروه صنعتی ملی، مشاور امور بانکی معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رییس‌جمهور، مشاور رییس هیات‌مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم و مشاور منطقه آزادچابهار، مشاور اقتصادی شرکت گسترش سرمایه‌گذاری ایران خودرو و... ثبت شده است.


مهدیان سرپرست بانک توسعه تعاون شد

حجت‌الله مهدیان پس از انتصاب محمدعلی سهمانی به عنوان مدیرعامل جدید بانک رفاه کارگران به سمت سرپرستی بانک توسعه تعاون انتخاب شد گفتنی است حجت‌الله مهدیان عضو هیات‌مدیره بانک توسعه تعاون دارای سال‌ها تجربه در سیستم بانکی کشور است و قبل از ورود به بانک توسعه تعاون درسمت مدیریت امورمالی بانک مسکن خدمت‌رسانی می‌کرد و در حال حاضر به عنوان سرپرست بانک توسعه تعاون انتخاب شد.


اعطای تسهیلات 6 درصدی

در طرح «جاری رفاه»

بانک رفاه با هدف جلب رضایت مشتریان طرح «جاری رفاه» را ارائه کرد. به گزارش روابط‌عمومی بانک رفاه، اشخاص حقیقی و حقوقی دارای حساب جاری می‌توانند تا پایان آذرماه سال جاری معادل 100درصد میانگین منابع جاری و متناسب با مدت آن تا حداکثر مبلغ یک‌میلیارد ریال، با حداقل نرخ سود 6 درصد در سال، تسهیلات خرد و تجاری دریافت کنند. از امتیازات ویژه این طرح می‌توان به امکان افزایش مدت بازپرداخت متناسب با کاهش مبلغ تسهیلات متعلقه و حداکثر تا مدت 48 ماه و همچنین امکان استفاده از امتیاز متعلقه برای پرداخت تسهیلات به بستگان درجه یک ایشان اشاره کرد. متقاضیان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند به پایگاه اطلاع‌رسانی بانک به نشانی www. refah-bank. ir مراجعه یا با مرکز اطلاع‌رسانی و پاسخگویی فراد به شماره تلفن 8525 -021 تماس بگیرند.


ارتقای نرم‌افزار پرداخت 727 بانک سینا

نرم‌افزار پرداخت 727 بانک سینا با هدف ارائه بهینه خدمات بانکی به‌روزرسانی شد. به گزارش روابط‌عمومی بانک سینا، نرم‌افزار مذکور با اتکا به سرویس 727 این بانک و بدون نیاز به اینترنت، توان انجام عملیات مختلفی چون پرداخت انواع قبوض و خرید شارژ را روی گوشی‌های موبایل دارای سیستم عامل اندروید داراست. براساس این گزارش، عملیات پرداخت قبض با استفاده از نرم‌افزار 727بانک سینا به‌صورت دریافت اطلاعات قبض کاربر از سه روش بارکد، پیامک‌های قبض همراه اول موجود در تلفن همراه کاربر و ورود دستی شناسه قبض و پرداخت امکان‌پذیر است. همچنین با این نرم‌افزار می‌توان نسبت به خرید شارژ اپراتورهای همراه اول، ایرانسل و رایتل اقدام کرد. علاوه بر آن فهرست قبض‌هایی که توسط کاربر پرداخت شده قابل مشاهده و گزارش‌گیری است. این نرم‌افزار از طریق فروشگاه‌های معتبر اینترنتی نرم‌افزار نظیر کافه بازار به‌صورت رایگان قابل دریافت و نصب است.


راه‌اندازی نسخه جدید شتاب در بانک مسکن

بانک مسکن به عنوان نخستین بانک در شبکه بانکی کشور، موفق به دریافت گواهی بهره‌برداری و راه‌اندازی نسخه جدید شتاب شد. به گزارش روابط‌عمومی بانک مسکن، مسعود ایزدی رییس اداره کل روابط عمومی بانک مسکن با بیان این مطلب گفت: پیاده‌سازی تغییرات مرتبط با ویرایش هفتم شتاب در پی اعلام بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و با هماهنگی شرکت خدمات انفورماتیک، روی محیط تستی سامانه پرداخت با کارت انجام گرفت. وی ادامه داد: به‌دنبال اتمام موفقیت‌آمیز مراحل آزمون و دریافت مجوز بهره‌برداری از بانک مرکزی، انتقال این تغییرات به محیط عملیاتی سامانه پرداخت با کارت‌بانک در بامداد روز دوشنبه هفتم تیر 95 صورت گرفت. به گفته رییس اداره کل روابط عمومی بانک مسکن، راه‌اندازی نسخه جدید شتاب، علاوه بر افزایش ضریب امنیت در انجام تراکنش‌ها، فراهم‌سازی امکان ارائه سرویس‌های نوین به مشتریان را به‌دنبال خواهد داشت. وی گفت: «دریافت صورت‌حساب کوتاه مسکن کارت روی درگاه‌های سایر بانک‌ها»، «پرداخت قبض با استفاده از پایانه شعب»، «واریز اقساط به حساب تسهیلات توسط درگاه‌های سایر بانک‌ها»، «عقد قرارداد با سازمان‌ها (به‌طور مثال موسسات خیریه) و دریافت وجوه آنها از طریق پرداخت قبض با شناسه اختصاصی بانک»، «انتقال وجه بین‌بانکی از طریق درگاه موبایل‌بانک» و «پرداخت قبوض بین بانکی از طریق درگاه اینترنت»، از جمله امکانات و ویژگی‌های راه‌اندازی نسخه جدید شتاب است.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر