دلایل ماند‌گاری

۱۳۹۵/۰۴/۱۲ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۴۶۴۸۵


تایم:

این هفته‌نامه مطلب روی جلد شماره جدید خود را به مساله روز استقلال ایالات‌متحده امریکا اختصاص داده است. مطلب روی جلد این شماره به یک نظرسنجی اختصاص دارد که از شماری از مردم امریکا درمورد دلایل مطلوب بودن زندگی در این کشور سوال کرده است. در این نظرسنجی از شهرهای کوچک تا بزرگ سوال شده و دلیل ماندن شهروندان در این کشور به‌صورت یک گزارش ارائه شده است. تیتر این مطلب «240دلیل برای جشن گرفتن امریکایی‌ها» اختصاص دارد و به‌نظر می‌رسد مانند ویژه‌نامه‌یی برای روز استقلال امریکاست.


اکونومیست:

مطلب روی جلد و سرمقاله این هفته‌نامه مانند شماره قبل به مساله برگزیت (خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا) اختصاص دارد. روی جلد این شماره تیتری با عنوان «اغتشاش در بریتانیا» نقش بسته است. مساله خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا در هفته‌های اخیر تیتر بسیاری از روزنامه‌ها و هفته‌نامه‌های انگلیسی را به خود اختصاص داده است. این مساله اقتصاد بسیاری از کشورها را نیز دستخوش تغییراتی کرده است و شاید بتوان اهمیت این موضوع را از این جنبه نیز بررسی کرد.


آس:

تیتر نخست این روزنامه به اعلام بازنشستگی ویسنته دل‌بوسکه اختصاص دارد. سرمربی پیشین اسپانیا اخیرا عنوان کرده است: «هر اتفاقی در یورو رخ می‌داد قصد ادامه همکاری با تیم ملی اسپانیا را نداشتم.» بامداد جمعه ویسنته دل‌بوسکه اعلام بازنشستگی و از هدایت تیم ملی اسپانیا کناره‌گیری کرد.

سرمربی اسپانیولی پس از آن با «لارگرو» درباره «ایکر کاسیاس» گلر باسابقه و البته نیمکت‌نشین تیمش در یورو2016 صحبت کرد. دل‌بوسکه گفت: «مطمئنم کاسیاس از من ناراحت شده است آن را می‌فهمم. هیچ‌گاه به من نگفت که دوست ندارد بازی کند.»

سرمربی تیم ملی فوتبال اسپانیا خبر خداحافظی‌اش با ماتادورها را تایید کرد و گفت که نه تنها تیم ملی کشورش بلکه دنیای فوتبال را ترک خواهد کرد. این نشریه همچنین به متهم شدن ایتالیایی‌ها به جاسوسی در تمرینات آلمانی‌ها اشاره کرده است.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر