جشن سالانه نظام پذیرش و بررسی پیشنهادها در آذربایجان شرقی

۱۳۹۵/۰۴/۰۵ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۴۶۰۴۸

آذربایجان شرقی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی با اشاره به نوع و گستره خدمات شرکت بر اهمیت ارائه خدمات با کیفیت و کمیت مطلوب تاکید کرده و برخورد مناسب با ارباب رجوع در ارائه خدمات را مکمل این موضوع دانستند. ایمانلوگفت: شرکتی پویا و فعال است که کارکنان آن خود را در قبال دستیابی به اهداف شرکت سهیم دانسته و با ارائه پیشنهادها و نقطه نظرات خود بر بهبود فعالیت‌های شرکت کمک کنند. مدیرعامل شرکت در بیانات خود به اهمیت بستر‌سازی مناسب برای جلب مشارکت تمامی کارکنان تاکید کرده و خواستار ایجاد زمینه مناسب برای توسعه مشارکت تمامی ذی‌نفعان اعم از کارکنان، پیمانکاران، مشاوران و... شدند. وی در ادامه به ضرورت اجرای پیشنهادهای مصوب و همچنین تعمیم پیشنهادهای اجرا شده تاکید کردند. در ادامه این همایش معاونت برنامه‌ریزی و منابع انسانی هدف از برگزاری این مراسم را یادآوری و تاکید بر اهمیت ارائه خدمات مناسب و بهینه به شهروندان و همچنین تاکید بر اهمیت نظام پیشنهادها با مشارکت همکاران در تمامی مسائل شرکت دانسته و تاکید کردند که این همکاری و همدلی باید همچنان ادامه داشته باشد. در ادامه این همایش دبیر کمیته پیشنهادها نیز نسبت به ارائه عملکرد نظام پذیرش و بررسی پیشنهادهای شرکت در طول سال 94 و روند رشد شاخص‌های مهم این نظام در طول چند سال گذشته پرداخته و توضیح دادند که با حمایت مدیریت ارشد شرکت خوشبختانه اقدامات مهمی در جهت توانمند‌سازی این حوزه انجام گرفته که نتایج آن قابل مشاهده است. لازم به توضیح است بر اساس این گزارش غالب شاخص‌های مهم نظام پیشنهادها در طول سال 94 از روند رشد مطلوبی برخوردار بوده به‌طوری‌که سرانه نظام پیشنهادها از 8/0 در سال 93 به 3/2 در سال94 و همچنین تعداد پیشنهادهای دریافتی از 810 در سال 93 به 2300 در سال 94 رسیده است که علاوه بر رشد چشمگیر از الزامات تعیین شده توسط شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور و وزارت نیرو فراتر رفته است.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر