88 درصد از واحدهای صنعتی فارس فعال هستند

۱۳۹۵/۰۳/۲۹ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۴۵۵۳۹

فارس|

استاندار فارس گفت: چهار هزار و 600 واحد صنعتی در این استان وجود دارد که درحال حاضر 88 درصد از آن به تعداد چهار هزار و 100واحد فعال هستند.

به گزارش ایرنا، سیدمحمدعلی افشانی در همایش دولت تدبیر و امید، دستاوردها و چالش‌ها در کازرون گفت: راهبردهای اقتصاد مقاومتی با مسوولیت معاون اول رییس‌جمهوری در بخش اجرایی کشور آغاز شده و با توجه به شرایط موجود، پیش‌بینی می‌کنیم امسال شاهد شکوفایی اقتصاد کشور باشیم.

وی با اشاره به شرایط کشور در زمان روی کار آمدن دولت تدبیر و امید تصریح کرد: از سه سال گذشته تاکنون با اقدامات انجام شده گشایش‌های راهبردی در حوزه‌های مختلف ازجمله اقتصاد کشور، انجام شده که نویدبخش آینده درخشانی برای کشور است.

افشانی قاچاق ارز و کالا و بالا بردن سطح توقعات مردم را دیگر موانع و مشکلات پیش روی دولت یازدهم نام برد که باید با نظارت بیشتر و دقیق‌تر برای رفع این چالش‌ها تلاش شود تا به ثبات اقتصادی و ایجاد شرایط جذب سرمایه‌گذار کمک کرد.

وی به بخشی از اقدامات دولت تدبیر و امید در استان فارس اشاره و اظهار کرد: با وجود مشکلات اعتباری، آزادراه شیراز به اصفهان با پیشرفت 55 درصدی درحال تکمیل است و احداث بزرگراه شیراز - اهواز و شیراز به کازرون به تصویب رسیده و در سال 95 و96 تامین اعتبار خواهد شد.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر