سوییسی‌ها مسافر جدید صدف عسلویه

۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۴۵۲۴۴

تعادل| قرارداد ساخت واحد پایانی

(finishing area) شرکت شیمیایی صدف عسلویه و شرکت Welding Engineers سوییس امضا شد. به گزارش روابط‌عمومی شرکت شیمیایی صدف عسلویه، همزمان با لغو تحریم‌های اعمال شده علیه ایران شرکت شیمیایی صدف عسلویه (پتروشیمی صدف) و شرکتWelding Engineersسوییس شامگاه شنبه 22 خرداد پس از سپری کردن مذاکرات سخت و فشرده قرارداد ساخت، نصب و راه‌اندازی واحد فوق را امضا کردند.

احمد جزایری مدیرعامل شرکت شیمیایی صدف عسلویه پس از امضای این قرارداد با اشاره به وجود ظرفیت‌های همکاری میان دو شرکت افزون بر توسعه روابط اظهارکرد: به دلیل پیچیده بودن فناوری واحد مذکور حساسیت‌های بسیاری در خصوص طراحی، نصب و اجرای این واحد وجود داشت و شرکت شیمیایی صدف عسلویه برای تولید محصول ESBR بر اساس استاندارد‌های روز دنیا با هدف صادرات به بازارهای جهانی از جمله اروپا و همچنین برطرف کردن نیازهای داخلی با دقت و حساسیت ویژه‌یی ساخت این واحد را پیگیری می‌کرد. وی افزود: با توجه به حساسیت بالای شرکت دارای صاحب دانش فنیVERSALIS ایتالیا در تولید محصول با کیفیت بالا شرکت Welding Engineers از سوی این شرکت ایتالیایی مورد تایید قرار گرفت و پس از مذاکره‌های فشرده سرانجام با در نظر گرفتن تمام ابعاد، قرارداد طراحی، ساخت، نصب و راه‌اندازی این واحد نهایی شد.

Welding Engineers موظف است بر اساس دستورالعمل‌های ارائه شده از طریق شرکت دارای دانش فنی VERSALIS ایتالیا و شرکت شیمیایی صدف عسلویه بخش پایانی طرح را که شامل خشک کردن، بسته‌بندی و آماده کردن محصول برای ارائه به بازارهای داخلی و خارجی را با بهره‌گیری از فناوری‌های روز جهان طراحی نصب و راه‌اندازی کند. بر پایه این گزارشESBR نوعی پلیمر از خانواده الاستومرهایی است که با روش پلیمریزاسیون امولوسیونی سرد بوتادین و استایرن تولید می‌شود. در این نوع فرآیند پلیمریزاسیون مونومرها در یک محیط امولوسیونی قرار دارند. فرآیند تولید این ماده در سه بخش شامل آماده‌سازی مواد شیمیایی، واکنش پلیمریزاسیون و بازیابی و بخش پایانی انجام می‌شود.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر