سایه ترس بر جام ملت‌های اروپا

۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۴۵۰۵۶


ایندیپندنت

این روزنامه انگلیسی از پاسبانی نیروهای پلیس فرانسه از هواداران تیم‌های ملی از شهر «نیس» که یکی از توریستی‌ترین شهرهای این کشور است، خبر داد. ایندیپندنت از ترس فرانسوی‌ها از تکرار وقوع حملات تروریستی در این کشور همزمان با برگزاری مسابقات جام ملت‌های اروپا خبر داد. این روزنامه اذعان می‌کند که نگرانی اصلی در این زمینه انبوه جمعیتی است که برای تشویق تیم‌هایشان میهمان فرانسه هستند. پیش‌تر نیز یک مقام امنیتی فرانسوی اعلام کرده بود در صورتی که یک حمله تروریستی هنگام برگزاری رقابت‌های جام ملت‌های اروپا رخ دهد، یورو 2016 لغو خواهد شد. این کشور در حالی میزبان رقابت‌های جام ملت‌های اروپاست که هنوز داغدار حوادث تروریستی 13 نوامبر پاریس است.

ملیت

این روزنامه چاپ ترکیه، به افزایش تعطیلات عید فطر امسال در ترکیه اشاره کرده است. قرار است امسال تعطیلات عید فطر در این کشور از 4 روز به 9 روز افزایش یابد. این روزنامه عنوان کرده است که این تعطیلات 9 روزه می‌تواند جانی دوباره به صنعت توریسم ترکیه که اخیرا با رکود مواجه بوده است، دهد. صاحبان شرکت‌های گردشگری از این اقدام استقبال کرده‌اند و آن را امیدی برای صنعت گردشگری ترکیه دانسته‌اند. یکی از ویژگی‌های اعیاد فطر و قربان در ترکیه تعطیل رسمی سه و چهار روزه این اعیاد است که در صورت مصادف شدن به ایام کاری هفته، دولت این کشور با احتساب تعطیلی رسمی روزهای شنبه و یک‌شنبه و ارفاق یکی، دو روز کاری، 9 روز تعطیل اعلام می‌کند، امسال نیز در ترکیه به همین علت 9 روز تعطیلات عید فطر اعلام شده است.

مارکا

تیتر نخست این روزنامه اسپانیایی به دیدار افتتاحیه یورو 2016 فرانسه اختصاص دارد. فرانسه ساعت 23:30 به مصاف رومانی می‌رود. همه نگاه‌ها به پل بوگبا هافبک فرانسوی یوونتوس است. حضور پله و مارادونا در پاریس از عناوین دیگر این روزنامه است. این روزنامه همچنین به داوید دخیا و سرمربی‌های جدید اسپانیول و دپورتیوو لاکرونیا اشاره کرد. کیکه سانچس فلورس سرمربی اسپانیول شد و گاریتانو هدایت دپورتیوو را بر عهده خواهد گرفت.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر