روی کدال نشست

۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۴۵۰۱۴

«سبهان» 2600 ریال سود

به ازای هر سهم تقسیم کرد

شرکت سیمان بهبهان در مجمع سالانه خود 2600ریال تقسیم کرد. جلسه مجمع عمومی عادی سالانه شرکت سیمان بهبهان با حضور بیش از 87 درصد سهامداران برگزار شد. در این مجمع علاوه بر مدیران و اعضای هیات‌مدیره شرکت نماینده سازمان بورس و نماینده موسسه حسابرسی نیز در جلسه حضور داشتند. در این مجمع تصویب صورت‌های مالی منتهی به سال مالی 29/12/1394، تقسیم 2600 ریال به عنوان سود نقدی به ازای هر سهم، انتخاب سازمان حسابرسی به عنوان حسابرس و بازرس اصلی و روزنامه کثیر‌الانتشار تعیین شد.

گفتنی است که مــوضوع فعـالیت شرکت طبق ماده 2 اساسنامه این شرکت عبارتند از: احداث و توسعه و تجهیز کارخانجات تولید سیمان و صنایع بتنی و بهره‌برداری و فروش محصولات آن، خرید و ساخت ماشین‌آلات و لوازم و تجهیزات مورد نیاز و فروش آن، خرید و احداث هر نوع ساختمان یا زمین مورد نیاز شرکت، سرمایه‌گذاری در بانک‌ها و سرمایه‌گذاری و مشارکت در شرکت‌های تولیدی و خدماتی و بازرگانی موجود یا شرکت‌هایی که تاسیس می‌شوند، انجام هر گونه معاملات تجاری (اعم از داخلی یا خارجی) در حدود موضوع شرکت.


تقسیم سود 2100ریال «سخاش»

سیمان خاش 2100ریال سود در مجمع عمومی سال 94 تقسیم کرد. جلسه مجمع عمومی عادی سالانه شرکت سیمان خاش (سهامی عام) با حضور بیش از 96 درصد سهامداران برگزار شد. مصوبات صورت‌های مالی منتهی به سال مالی 1394.12.29، تقسیم 2100ریال به عنوان سود نقدی به ازای هر سهم، انتخاب موسسه حسابرسی دایا رهیافت به عنوان حسابرس و بازرس اصلی و موسسه حسابرسی دیلمی‌پور و همکاران به عنوان بازرس علی‌البدل، انتخاب روزنامه کثیرالانتشار از دستور کار این مرجع ذکر شد. اعضای هیات‌مدیره جدید شرکت به مدت 2 سال به شرح ذیل انتخاب شدند: شرکت سیمان فارس و خوزستان، شرکت گروه مدیریت سرمایه‌گذاری امید، شرکت سیمان خوزستان، شرکت سیمان فارس نو، شرکت توسعه صنعتی و معدنی کانی نوید پارس.

گفتنی است که تولید و فروش محصولات مرتبط با فرآیند تولید در کارخانجات سیمان شامل انواع سیمان، کلینکر و محصولات مرتبط با زنجیره خدمات پس از تولید از جمله بتن، فرآورده‌های بتنی و پیش‌ساخته، ایجاد و تاسیس شرکت حمل و نقل همچنین کارخانجات تولید سیمان و سایر صنایع جنبی و کارخانجات وابسته به آن و تهیه، تامین، فروش و ساخت قطعات و لوازم یدکی ماشین‌آلات دستگاه‌ها و تهیه مصالح ساختمانی و تولید و هرگونه اقدامات و عملیات و معاملاتی که برای انجام برنامه‌های مربوط به موضوعات فوق ضرورت داشته باشد.



مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر