بازدید مدیرعامل بانک سپه از واحد صنعتی مرزی

۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۴۵۰۰۸

مدیرعامل بانک سپه به همراه مهندس سعیدی‌کیا رییس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی از طرح عظیم کشت و صنعت پارس بیستون در منطقه صفر مرزی قصر شیرین استان کرمانشاه بازدید کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بانک سپه در این بازدید که مدیرعامل بانک سپه را افخمی مدیرعامل بانک صنعت و معدن، رحیمی معاون استاندار کرمانشاه، هیئت‌داودیان عضو هیات‌مدیره، جلالی‌نظری مشاور مدیرعامل و رییس اداره کل روابط عمومی همچنین جعفرزاده رییس اداره کل بررسی طرح‌ها و مدیر شعب بانک سپه استان کرمانشاه همراهی می‌کردند، چقازردی این پروژه را الگویی موفق دانست که می‌تواند در بخش‌های دیگر استان نیز مورد استفاده قرار گیرد.

رییس هیات‌مدیره بانک سپه با بیان اینکه این بانک با توجه به اثرگذاری پروژه فوق در توسعه آبادانی و اشتغال استان در آن شرکت کرده است، اظهار داشت: خوشبختانه با اجرای پروژه‌های اینچنینی استان کرمانشاه و شهرستان قصرشیرین در حال تبدیل شدن به قطب اقتصادی منطقه است.

مدیرعامل بانک سپه کل اعتبار پروژه را 2400 میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: 1500 میلیارد ریال از کل اعتبار فوق را بانک سپه و مابقی را بنیاد مستضعفان تامین خواهد کرد. براساس این گزارش پروژه عظیم و ملی کشت و صنعت پارس بیستون در زمینی به مساحت 3 هزار هکتار در سال 91 آغاز و در سال جاری به بهره‌برداری خواهد رسید. با راه‌اندازی کامل این پروژه ملی انواع محصولات گرمسیری و مرکبات همچون انگور و خرما تولید خواهد شد.

میزان اشتغالزایی پروژه فوق بیش از هزار نفر ثابت و 600 نفر به‌صورت فصلی خواهد بود، همچنین سد مخزنی این مجموعه به ظرفیت 26میلیون متر مکعب آبگیری و آماده بهره‌برداری است.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر