اخبار

۱۳۹۵/۰۳/۱۹ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۴۴۸۴۰

دلار گران و سکه ارزان شد

صرافان ارز و سکه در معاملات روز سه‌شنبه بازار آزاد، هر دلار امریکا را با 82ریال افزایش 34هزار و 736ریال و هر قطعه سکه طلای بهار آزادی طرح جدید را با 45هزار ریال کاهش به قیمت 10میلیون و 35هزار ریال دادوستد کردند. یک یورو در بازار آزاد تهران در زمان مخابره این خبر با 254ریال کاهش، 39هزار و 148ریال و هر پوند انگلیس با 100ریال افزایش قیمت، 50هزار و 300ریال مبادله شد. صرافان یک قطعه سکه طلای تمام بهار آزادی طرح قدیم را با 40هزار ریال کاهش قیمت، به ارزش 10میلیون و 50هزار ریال روی تابلو خود ثبت کردند. همچنین نیم سکه بهار آزادی با 25هزار ریال کاهش قیمت، 5میلیون و 75هزار ریال و ربع سکه طلای بهار آزادی با 5هزار ریال افزایش قیمت، دو میلیون و 735هزار ریال فروخته شد. هر قطعه سکه یک گرمی طلا با 5هزار ریال کاهش قیمت، یک میلیون و 805هزار ریال و یک گرم طلای 18عیار نیز یک میلیون و 22هزار و 740ریال دادوستد شد. نرخ هر اونس طلا در بازارهای جهانی نیز با افزایش 2.2دلاری، یک هزار و 243دلار اعلام شده است.


رونمایی از سامانه درخواست اینترنتی کارت بانک ملی

بانک ملی ایران با هدف تسهیل هر چه بیشتر امور بانکی مشتریان، سامانه درخواست اینترنتی کارت اعتباری را راه‌اندازی کرد. به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، مشتریان محترم در صورت تمایل به استفاده از کارت اعتباری این بانک می‌توانند علاوه بر مراجعه به شعب، از طریق سایت اینترنتی بانک ملی ایران به آدرس www.bmi.ir اقدام کنند. بانک ملی ایران طی چند ماه اخیر کارت اعتباری خود را در قالب مرابحه و فراگیر با هدف ایجاد قدرت خرید بیشتر مشتریان و تامین بیشتر نیازهای خرد مالی آنها عرضه کرده که با استقبال مناسبی نیز روبه‌رو شده است. دارندگان این کارت‌ها می‌توانند تا میزان مشخصی که به آن سقف اعتبار گفته می‌شود از محل اعتباری که توسط بانک ملی ایران اختصاص داده شده است، از مراکز فروش، کالا یا خدمات خرید کنند. این کارت‌ها در مبالغ 10تا 100میلیون ریالی صادر و اعتبار آن گردشی است که پس از تسویه یا بازپرداخت اقساط، اعتبار کارت تا میزان اولیه تجدید (شارژ) می‌شود. دریافت وجه نقد از طریق خودپرداز و کارتخوان‌های شعب توسط این کارت‌ها امکان‌پذیر نیست. قدرت خرید بیشتر، شرایط آسان دریافت، مدیریت هزینه و آزادی عمل در پرداخت و اعتبار مستمر ازجمله مزایای کارت‌های اعتباری بانک ملی ایران است.


رشد پذیرندگان درگاه پرداخت بانک صادرات

در پی اقبال مشتریان از خدمات درگاه پرداخت اینترنتی بانک صادرات ایران تعداد تراکنش‌های موفق این سامانه رشد ١٥٥درصدی را نشان می‌دهند. به گزارش روابط عمومی بانک صادرات ایران، این بانک برای رونق بخشی به مبادلات الکترونیکی، تسریع در انجام فعالیت‌ها و کاهش هزینه‌های مشتریان، ارتقای کمی و کیفی خدمات قابل ارائه از طریق بسترهای الکترونیکی را در دستور کار قرار داده است. براساس این گزارش سامانه درگاه پرداخت الکترونیکی این بانک به‌دلیل قابلیت‌های بسیار بالایی که دارد امکانی را فراهم کرده تا کلیه دارندگان کارت‌های عضو شتاب با استفاده از مشخصات کارت بانکی خود شامل شماره کارت، رمز دوم، تاریخ انقضا و کد اعتبارسنجی (٢cvv) نسبت به خرید کالا و خدمات به صورت اینترنتی اقدام نمایند که هموطنان به‌دلیل سادگی، سرعت و امنیت مطلوب این سامانه استقبال خوبی از خدمات آن به عمل آورده‌اند به‌گونه‌یی که گزارش عملکرد این خدمت پایان فروردین ماه بیانگر رشد ١٥٥درصدی تعداد پذیرندگان دارای تراکنش موفق نسبت به مقطع زمانی مشابه در سال قبل است.

شایان ذکر است سامانه اینترنت بانک صادرات ایران نیز به‌دلیل تنوع، سرعت و سادگی و ضریب امنیتی بسیار بالا مورد استقبال هموطنان است به‌گونه‌یی که هرماه بیش از ١١میلیون تراکنش بانکی موفق را از طریق این سامانه به انجام می‌رسانند.


انتصاب 2 معاون در بانک ایران‌زمین

مدیرعامل بانک ایران زمین طی احکام جداگانه‌یی هادی قدیمی را به سمت معاونت برنامه‌ریزی، استراتژیک و سازمان و علیرضا پویان‌شاد را به سمت معاونت عملیات بانکی منصوب کرد. به گزارش روابط عمومی بانک ایران زمین، عبدالمجید پورسعید مدیرعامل بانک ایران زمین با برشمردن اهمیت حوزه منابع انسانی در پیشبرد اهداف بانک اظهار کرد: استنباط من این است که جناب آقای قدیمی با توجه به اینکه از نیروهای جوان و باسابقه در بانک هستند و شناخت و تجربیات بسیار خوبی دارند، می‌توانند در مسوولیت جدید نیز موفق عمل کنند. پورسعید با تقدیر و تشکر از قدیمی که پیش از این در سمت معاونت عملیات بانکی در بانک ایران زمین مشغول به فعالیت بود، ابراز امیدواری کرد در سمت جدید نیز همچون گذشته با تلاش و هماهنگی با سایر بخش‌ها روند حرکتی بانک را تسریع کند. هادی قدیمی در ادامه افزود: اعتقاد من این است که معاونت عملیات بانکی به تنهایی نمی‌تواند کاری را انجام دهد، اگر اتفاقات خوبی در سال گذشته افتاده تلاش همه معاونت‌ها و مدیران در ستاد مرکزی و همه مدیران استانی بوده است که جا دارد تشکر ویژه‌یی از این عزیزان داشته باشم. وی درخصوص حکم جدید خود به عنوان معاونت برنامه‌ریزی، استراتژیک و سازمان گفت: از حضور در این معاونت بسیار خرسندم، زیرا اعتقاد دارم معاونت منابع انسانی محلی است که می‌تواند تحولی را در سازمان ایجاد کند، درحقیقت این معاونت به عنوان فکر و مغز سازمان عمل می‌کند که باید تقویت شود. قدیمی ابراز امیدواری کرد با برنامه‌ریزی و استراتژی صحیح طوری حرکت کنیم تا هماهنگی بین همه قسمت‌ها برقرار شود و بتوانیم روحیه همکاری را بین همکاران تقویت و با اجتناب از جزیره‌یی کار کردن در راستای یک هدف فعالیت کنیم.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر