اخبار

۱۳۹۵/۰۳/۱۷ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۴۴۶۷۹

بار دیگر بانک پاسارگاد

بانک برتر ایران شد

براساس ارزیابی موسسه معتبر یورومانی، بانک‌پاسارگاد موفق شد برای دومین سال متوالی جایزه برترین بانک ایرانی را از آن خود کند.

به گزارش روابط‌ عمومی بانک‌پاسارگاد، خسرو رفیعی مشاور مدیرعامل و مدیر روابط‌ عمومی این بانک با اعلام این خبر گفت: موسسه یورومانی ارائه‌ کننده اطلاعات ممتاز در حوزه‌های مختلف نظیر بازارهای سرمایه، سرمایه‌گذاری‌ها و ارز محسوب می‌شود که با در نظر گرفتن هوشمندانه آخرین تحولات، امکان آگاهی از وضعیت بازارهای مالی جهانی و انتخاب مناسب‌ترین موسسه برای همکاری در هر کسب و کاری را فراهم می‌کند. وی ادامه داد: موسسه یورومانی با توجه به بررسی و ارزیابی‌های صورت‌ گرفته در بازار بانکداری ‌ایران، جایزه برترین بانک ایرانی را برای دومین سال متوالی به بانک‌پاسارگاد اعطا کرد. این درحالی است که این بانک در سایر صحنه‌های بین‌المللی نیز حضور چشمگیر داشته و موفقیت‌های ارزشمندی را کسب کرده است. وی تاکید کرد: ازجمله این موفقیت‌ها می‌توان به کسب جایگاه بانک سال جمهوری ‌اسلامی ایران در سال 2015 براساس ارزیابی موسسه معتبر بنکر برای پنجمین سال، کسب عنوان بانک برتر اسلامی ایران در سال 2015 برای سومین سال متوالی براساس ارزیابی این موسسه و کسب جایگاه شایسته در رتبه‌بندی 500 برند برتر بانکی جهان و... اشاره کرد.

رفیعی خاطرنشان کرد: بانک‌پاسارگاد در طول چند سال گذشته مورد توجه ارگان‌های مختلف اقتصادی و بین‌المللی قرار گرفته است. این ارگان‌ها به‌ صورت مستمر این بانک را برای فعالیت‌های مختلف ارزیابی کرده و آمادگی خود را برای ایجاد ارتباط با آن اعلام کرده‌اند.

گفتنی است، اعطای جوایز بهترین بانک‌های خاورمیانه از سال 1992 آغاز شده و بانک‌پاسارگاد برای دومین سال متوالی موفق به دریافت این جایزه شده است.


ارائه خدمات CIP فرودگاهی در بانک آینده

در راستای ارزش‌آفرینی و ارائه خدمات بهتر و موثر‌تر برای مشتریان بانک به‌ خصوص مشتریان ویژه «ارائه خدمات CIP فرودگاهی» در مجموعه سبد محصولات و خدمات بانکداری اختصاصی بانک آینده قرار گرفت.

این خدمت که از تاریخ 19/02/1395 در کلیه شعب تهران درحال ارائه است؛ ازجمله خدمت‌های متمایز بانک آینده است که به مشتریان بانک عرضه می‌شود.

در این بسته خدماتی مانند: انتقال مشتری مسافر از مبدا تا فرودگاه و هنگام بازگشت از فرودگاه تا مقصد، همراهی و مشایعت به محل جایگاهCIP و بالعکس، برخورداری از تشریفات و ورود و خروج اختصاصی، انجام سایر امور تشریفات نظیر: سپردن و استرداد بار توسط متصدیان، تشریفات گمرکی، اقدامات ترافیکی اعم از: رزرو جا و اخذ کارت سوار شدن به هواپیما با سرعت و دقت مطلوب، پذیرایی از مسافر همچنین استفاده از سیستم پذیرایی در جایگاه تشریفات، استفاده از خدمات اینترنت بی‌سیم رایگان در محل جایگاه تشریفات و امکان پذیرایی از مستقبلین و مشایعین در سالن تشریفات بعد و قبل از انجام پرواز به مشتریان محترم ارائه می‌شود. مشتریان گرامی می‌توانند؛ برای کسب اطلاعات بیش‌تر با مرکز ارتباط بانک با شماره 27663200-021، تماس حاصل نمایند.


اعلام اسامی برندگان جشنواره پذیرندگان بانک سپه

اسامی برندگان نخستین جشنواره پذیرندگان بانک سپه اعلام شد.به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بانک سپه اسامی برندگان قرعه‌کشی نخستین جشنواره پذیرندگان بانک سپه با عنوان همگامان سپه اعلام شد و مراتب از سایت این باشگاه به آدرس: www. club. banksepah. ir قابل دسترسی است.


خرید بانک گردشگری

از حراج تهران

بانک گردشگری خرید خود از پنجمین حراج تهران را اعلام کرد. به گزارش روابط عمومی بانک گردشگری، این بانک در پنجمین حراجی تهران 3 اثر نصرالله افجه‌ای در اندازه 164 در 164 متعلق به سال 1394، رضا مافی در اندازه 80 در 60 متعلق به سال 1351 و مسعود عربشاهی در اندازه 160 در 135 متعلق به سال 1355 را خریداری کرد. براساس این گزارش، بانک گردشگری در راستای عمل به مسوولیت‌های اجتماعی و حمایت از بخش هنری کشور اقدام به خرید این اثر نفیس هنری کرده است. لازم به ذکر است، بانک گردشگری پیش از نیز با همکاری«بنیاد فریده لاشایی» در نمایشگاهی با عنوان «در جست ‌و جوی گمشده» که توسط موزه هنر‌های معاصر برگزار شده بود، حضور داشته و از این نمایشگاه حمایت کرده بود.


قابلیت‌های‌ جدید در باشگاه مشتریان بانک صادرات

بانک صادرات ایران در پی استقبال هموطنان ارجمند و با هدف افزایش رفاه حال مشتریان محترم نسبت به انجام تغییرات و ایجاد امکانات جدید در ساختار عملیاتی باشگاه مشتریانش اقدام کرد.

به گزارش روابط عمومی بانک صادرات ایران، پیش از این برای برقراری ارتباط تعاملی بین بانک و مخاطبان همچنین پاسخگویی بیشتر به خواسته‌ها و نیازهای مشتریان نسبت به ایجاد باشگاه مشتریان اقدام کرده و در قالب آن طرح‌های متنوعی از قبیل: طرح کلیک، طرح هفت‌سین و... معرفی شده است. این بانک برای ترویج بانکداری نوین و ایجاد ارزش‌افزوده بیشتر برای هموطنان گرامی نسبت به انجام تغییرات و ایجاد امکانات جدید در باشگاه مشتریان اقدام کرده است. بر این اساس هموطنان می‌توانند با مراجعه به وب سایت باشگاه مشتریان به نشانی: club. bsi. ir علاوه بر امکاناتی که قبلا دریافت می‌کردند از خدماتی همچون: امکان مشاهده لیست انواع حساب و کارت‌های متصل به هر حساب مربوط به شماره مشتری موثر در سامانه، مشاهده امتیاز هر طرح، مشاهده معدل ٣ ماهه امتیاز حاصل از منابع و... نیز بهره‌مند شوند. این گزارش می‌افزاید: بانک صادرات ایران در جهت ایجاد انگیزه بیشتر و افزایش رضایت‌مندی مشتریان با انجام قرعه‌کشی در میان مشمولان طرح‌های کلیک و هفت‌سین در تیرماه جوایزی به ارزش ١٠میلیارد ریال به برندگان اهدا خواهد کرد.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر