Lumigon T3 نخستین گوشی هوشمند با دوربین دید در شب

۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۴۴۶۲۴

پی سی ورلد کمپانی‌های گمنام تلاش می‌کنند با نوآوری‌های خود سهمی از بازار شلوغ گوشی‌ها هوشمند داشته باشند Lumigon نام یک شرکت کوچک دانمارکی است که تا امروز چند مدل گوشی متمایز تولید کرده است T3 نام جدیدترین محصول این کمپانی است که به عنوان نخستین گوشی هوشمند دنیا با دوربین دید در شب شناخته می‌شود.

به تازگی شرکت دانمارکی لومیگان از گوشی T3 رونمایی کرده که به عنوان نخستین گوشی هوشمند دنیا مجهز به دوربین دید در شب شناخته می‌شود. بر خلاف دوربین حرارتی گوشی CAT S60، گوشی لومیگان تی 3 به یک دوربین ۴ مگاپیکسل دید در شب مجهز شده که از دو چراغ ال‌ای‌دی مادون قرمز بهره می‌برد. این سیستم به شما اجازه می‌دهد تا در تاریکی مطلق تصاویر و ویدیوهای خود را ثبت کنید (چراغ‌های مادون قرمز به گونه‌یی تعبیه شده که توسط چشم غیر مسلح قابل رویت نیست) دکمه شاتر نیز عملکرد بسیار سریعی دارد و حتی با گفتن کلمات Camera یا Flashlight دوربین سریعا شروع به کار می‌کند.

گوشی T3 از فولاد ضد زنگ ۳۱۶ ساخته شده که در صنایع دریایی به کار می‌رود و طراحی آن از مدل T2 HD الهام گرفته شده است. البته مدل جدید کمی بزرگ‌تر به نظر می‌رسد ولی همچنان با توجه به نمایشگر ۴.۸ اینچی (سوپر امولد با رزولوشن اچ‌دی) می‌توان آن را در رده گوشی‌های جمع‌وجور قرار داد.

لومیگان برای استحکام بیشتر گوشی خود، از گوریلا گلس ۴ و فایبرگلس استفاده کرده است. ضمن اینکه گوشی تی 3 محصولی ضد آب و ضد گردوغبار است. این گوشی اندرویدی (اندروید مارشمالو) از یک پردازنده هشت هسته‌یی با فرکانس کاری ۲.۲ گیگاهرتز در کنار ۳ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد.

با استفاده از اپلیکیشن Vault می‌توانید امنیت اطلاعات از تمام رمزهای عبور گرفته تا کلیه اپلیکیشن‌های خود را تضمین کنید. همچنین این اپلیکیشن از ارتباط کدگذاری شده پشتیبانی می‌کند. البته گوشی تی 3 به حسگر اثر انگشت نیز مجهز شده است.

لومیگان تی 3 به یک دوربین ۱۳ مگاپیکسل با قابلیت تصویربرداری 4K برای عکاسی در روز یا محیط‌های دارای نور کافی مجهز شده و برای ثبت تصاویر سلفی باید با دوربین ۵ مگاپیکسلی جلو دستگاه با رزولوشن فول‌اچ‌دی و فلاش ال‌ای‌دی قناعت کنید. داخل جعبه این محصول یک هدست های‌فای نیز قرار دارد که به خوبی از صدای ۲۴ بیت و ۱۹۲کیلوهرتز پشتیبانی می‌کند. تی3 از اسپیکرهای استری استفاده می‌کند و به استفاده از اینفرارد آن می‌توان دستگاه‌های الکترونیکی خانه را کنترل کرد. جالب است بدانید این تی 3 یک گوشی دو سیم‌کارته است.

قیمتی که برای این گوشی در نظر گرفته شده، ۹۲۵ دلار است. در حال حاضر تنها امکان خرید نسخه سیاه رنگ وجود دارد و رنگ‌های سفید و نارنجی اواخر ماه جاری وارد بازار خواهند شد.

البته یک نسخه مجهز به طلای ۲۴ عیار از این گوشی نیز تولید شده که در کنار رنگ‌بندی‌های جدید به زودی به فروش خواهد رسید.

مدل مشکی طلایی تی 3 حدود ۱۲۰۰ دلار قیمت دارد که به نظر خیلی هم گران نیست. رنگ‌های مشکی سفید و مشکی با فرم طلایی و سفید طلایی نیز اواخر ماه عرضه می‌شوند. گفته می‌شود یک نمونه سفید رنگ با الماس‌های کار شده روی آن نیز در حال آماده‌سازی است.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر