اخبار

۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۴۴۵۱۲

فراخوان مقاله بیست و هفتمین همایش بانکداری اسلامی

علاقه‌مندان به مباحث بانکداری اسلامی می‌توانند حداکثر تا روز سه‌شنبه 15تیرماه مقالات خود را به دبیرخانه بیست و هفتمین همایش بانکداری اسلامی ارسال کنند.به گزارش روابط عمومی بانک مرکزی برای کسب اطلاعات بیشتر و برای دریافت شرایط پذیرش و نحوه ارسال مقاله به وب سایت موسسه عالی آموزش بانکداری ایران به آدرس www.ibi.ac.ir مراجعه کنید.

بیست و هفتمین همایش بانکداری اسلامی با عنوان «تعامل نظام بانکداری بدون ربا با نظام بانکداری بین‌الملل» نیمه اول شهریور ماه سال جاری و به همت موسسه عالی آموزش بانکداری ایران برگزار می‌شود.


ضرورت کاهش تراکنش‌های حضوری در شعب بانک ملی

همایش دو روزه سراسری معاونت فناوری اطلاعات و شبکه ارتباطات بانک ملی ایران با حضور سید ولی‌الله فاطمی‌اردکانی، عضو هیات‌مدیره، مسوولان ادارات کل مدیریت عملیات بانکی، امنیت و توسعه سیستم‌ها و آمار و اطلاعات بانکی همچنین روسا و کارشناسان دوایر انفورماتیک ادارات امور شعب در مرکز آموزشی و رفاهی بابلسر برگزار شد. در این مراسم فاطمی‌اردکانی با ارائه گزارشی از وضعیت بانک در سال‌های گذشته گفت: برای ارتقای جایگاه بانک در جامعه نیازمند به روزآوری فناوری و حرکت به سمت فناوری مدرن هستیم که حرکت در این راستا موفقیت‌آمیز شروع شده است. وی ادامه داد: درحال حاضر تراکنش‌های حضوری در شعب هنوز زیاد است که باید با افزایش انگیزه و ارائه آگاهی لازم به مشتریان، زمینه‌ساز تشویق آنها به سمت استفاده بیشتر از تراکنش‌های الکترونیک شویم.


استقبال از امکان دریافت رمز یک ‌بار مصرف همبانک صادرات

خدمت امکان دریافت رمز یک ‌بار مصرف از طریق سامانه همبانک صادرات ایران به دلیل امنیت بالا و سادگی در دسترسی با استقبال گسترده هموطنان مواجه شده است. به گزارش روابط عمومی بانک صادرات ایران، این بانک برای تسهیل بیشتر در خدمات بانکداری نوین امکان دریافت رمز یک ‌بار مصرف جهت ورود به سامانه اینترنت بانک سپهر و تولید امضای دیجیتال (OTP) را فراهم کرد که با استفاده از این خدمت هموطنان می‌توانند با شماره‌گیری #٧١٩* و انتخاب گزینهOTP (کلید٥) رمز یک‌ بار مصرف یا امضای دیجیتال رمز جهت ورود به سامانه اینترنت بانک سپهر همچنین امضای دیجیتال جهت انتقال وجه در سامانه مذکور را دریافت کنند که هموطنان طی چند ماه اخیر به دلیل سادگی، امنیت بالا، تنوع در خدمات و... استقبال گسترده‌یی از خدمات قابل ارائه از طریق سامانه همبانک داشته‌اند.


تجلیل و قدردانی از مشتریان وفادار بانک آینده

در راستای اصل ارزش‌آفرینی برای مشتریان و همچنین رعایت الزامات شعب فاخر بانک آینده، با حضور روسا و جمعی از مشتریان شعب: پیروزی، صددستگاه،پیروزی، ابوذر و فلکه دوم نیروی هوایی از آقای محمد مطلبی مشتری وفادار و ماندگار شعبه پیروزی، صددستگاه، تجلیل و قدردانی به‌‌عمل آمد. به گزارش روابط عمومی بانک آینده، در این مراسم که باحضور آقای دکتر شاکری عضو هیات‌مدیره و جمعی از مدیران و روسای ادارات، برگزار شد؛ از تعدادی مشتریان وفادار سه شعبه یاد شده نیز تقدیر به عمل آمد. شایان ذکر است؛ کارکنان بانک آینده با ارائه رفتار فاخر در شعب فاخر و ارزش‌آفرینی برای مشتریان، همواره تلاش می‌کنند تا خاطرات، لحظات خوش و حس ماندگار رضایت و خشنودی از دریافت ارائه خدمات و محصولات از بانک آینده توسط مشتریان محترم را برای آنها، ماندگار و جاودانه کنند.


پتروشیمی مهاباد با تسهیلات بانک صنعت و معدن افتتاح شد

مجتمع پتروشیمی مهاباد با تسهیلات بانک صنعت و معدن و با حضور رییس‌جمهوری، وزیر نفت، مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی و مسوولان استان آذربایجان غربی بطور رسمی گشایش یافت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بانک صنعت و معدن، رییس‌جمهوری که در سفری دو روزه به آذربایجان غربی سفر کرده است، روز سه شنبه ١١ خرداد ماه ١٣٩٥ مجتمع پتروشیمی مهاباد را طی مراسمی با حضور وزیر نفت و معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی و مسوولان استانی مورد بهره‌برداری قرار داد. قرار است در این سفر حدود ۲۸۴واحد تولیدی به بهره‌برداری برسد، در مجموع ۳۴۱پروژه عمرانی و اقتصادی با سرمایه‌یی حدود ۲هزار و ۷۹میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد.


تجربیات بانک پاسارگاد در محور سازمانی، برتر شناخته شد

بانک پاسارگاد موفق شد در نخستین همایش مسوولیت‌پذیری اجتماعی بنگاه‌های اقتصادی، به‌عنوان یکی از سازمان‌های دارای تجربه برتر در زمینه مسوولیت‌های اجتماعی معرفی و مورد تقدیر قرار گیرد.

به گزارش روابط‌ عمومی بانک‌ پاسارگاد، این بانک در محور «سازمانی»، به سبب ارائه گزارش مسوولیت اجتماعی برای سه سال متوالی و بیان اهم برنامه‌ها، فعالیت‌ها و موضوعات اساسی انجام شده به‌عنوان سازمان برتر معرفی شد و لوح تقدیر و تندیس این همایش را دریافت کرد. در محور سازمانی به تجربه قابل تقدیر در حوزه گزارش‌دهی مسوولیت اجتماعی و همچنین تجربه قابل تقدیر در تبلیغات مسوولانه و اجتماعی توجه شده است.

بر اساس این خبر، این همایش با هدف توسعه گفتمان مسوولیت‌اجتماعی، انسجام و سازماندهی بنگاه‌های اقتصادی شهر تهران در توسعه رفاه اجتماعی و ارتقای کیفیت زندگی در تاریخ‌های 9 و 10 خرداد 1395 برگزار شد. 5محور اصلی که در این همایش مورد توجه قرار گرفت عبارت بودند از محور محیط‌زیست شهری، محور اقتصاد شهری، محور مشارکت با سازمان‌های مردم نهاد، محور سازمانی و محور مسائل اجتماعی شهری.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر