اخبار شهرستان‌ها

۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۴۴۳۸۸

انجام تعمیرات شبکه توزیع آب بیرجند

بیرجند مدیر امور آب و فاضلاب بیرجند از انجام تعمیرات شبکه توزیع آب بیرجند به صورت شبانه خبر داد. هاشم‌آبادی در مصاحبه با خبرنگار تعادل در بیرجند با اعلام این خبر افزود: با توجه به فرسودگی شدید شبکه اصلی توزیع آب به قطر 200 فولادی در محل عبور عرضی کانال خیابان بهشتی (تقاطع خیابان بهشتی با کانال) و بروز اتفاقات عدیده، تعویض لوله مذکور در برنامه کاری این امور قرار گرفت. وی اظهارداشت: پس از تهیه لوله و اتصالات و ساخت قطعه مورد نیاز و اطلاع‌رسانی مناسب در خصوص قطعی آب، اصلاح خط فوق با لوله 200 گالوانیزه به طول 24 متر انجام شد.


بهره‌برداری از وسایط نقلیه عمومی

تبریز شهردار کلان‌شهر تبریز، ششمین گروه از اتوبوس‌های بازسازی شده به تعداد 10 دستگاه و همچنین یک دستگاه اتوبوس دوکابین جدید افتتاح و به چرخه خدمت پیوستند. مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز در حاشیه این مراسم اظهار داشت، این اتوبوس‌ها با هزینه‌یی بالغ بر 30میلیارد ریال مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد. مهندس فیروزیان افزود: اهتمام مدیران و کارکنان شرکت واحد به‌دنبال کسب استراتژی هر مسافر یک صندلی بوده و در تلاش هستیم این امر با ورود اتوبوس‌هایی که خریداری شده به زودی محقق شود و استفاده از حمل‌ونقل عمومی درونشهری برای شهروندان آرامش‌بخش شود.


ایمن‌سازی 38مدرسه حاشیه راه‌ها در سال 94

ایلام این طرح به‌منظور فرهنگ‌سازی ترافیکی دانش‌آموزان برای افزایش ایمنی مدارس حاشیه راه‌ها و کاهش حوادث جاده‌یی به دو صورت فیزیکی و آموزشی در مدارس حاشیه راه‌ها اجرا شد.جهانی، مدیرکل حمل ونقل و پایانه‌های استان ایلام با بیان این مطلب اظهار داشت: در سال گذشته طرح ایمن‌سازی و آموزشی مدارس حاشیه راه‌ها با همکاری اداره آموزش‌وپرورش و پلیس راه در سطح 38مدرسه حاشیه راه‌های استان اجرا شد. وی گفت: این طرح به‌منظور فرهنگ‌سازی ترافیکی دانش‌آموزان برای افزایش ایمنی مدارس حاشیه راه‌ها و کاهش حوادث جاده‌یی به دو صورت فیزیکی و آموزشی در مدارس حاشیه راه‌ها اجرا شد.


کاهش بارندگی گلستان در اردیبهشت ماه

گرگان مدیرعامل شرکت آب منطقه‌یی گلستان گفت: میــزان بارندگی اردیبهشت مـاه سال جاری در مقایسه با دوره شاخص درازمدت 6درصد کاهش را نشان می‌دهد. به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه‌یی گلستان، مهندس علی نظری اظهار کرد: همچنین میزان بارندگی‌های استان از مهرماه سال گذشته تا پایان اردیبهشت نسبت به درازمدت افزایش 27درصدی را نشان می‌دهد. وی افزود: تبخیر از سطح آزاد آب در ایستگاه گرگان در مدت مهرماه سال گذشته لغایت ماه جاری نسبت به دوره شاخص 9درصد افزایش و در شرق استان در ایستگاه تمر حدود 38درصد افزایش داشته است.


مراحل پایانی احداث ایستگاه تاکسی سفیدار

رباط کریم شهردار رباط کریم از مراحل پایانی احداث پایانه سفیدار برای ساماندهی و خدمات دهی بهتر به شهروندان خبر داد. به گزارش روابط عمومی شهرداری رباط کریم، مهندس مسعود مختاری شهردار رباط کریم با بیان اینکه تاکسی‌های مسیر سفیدار و شترخوار در مرکز شهر و در خیابان اصلی متمرکز می‌شدند، علاوه بر ایجاد ترافیک در خیابان اصلی سفیدار باعث ناهماهنگی در ارائه خدمات و سرویس دهی به شهروندان می‌شدند. وی ادامه داد: با توجه به وجود زمینی به مساحت 1200متر مربع در مرکز سفیدار با ارائه طرحی از سوی مشاور عملیات اجرایی این پایانه شروع و به سرعت آماده بهره‌برداری شد و هم‌اکنون تاکسی‌های این خط در پایانه مستقر هستند.


ضرورت ارتباط بدون حائل و حجاب با مردم

مشهد تولیت آستان قدس رضوی در نخستین دیدار مردمی، به صورت رودررو با بیش از 20نفر از متقاضیان به گفت‌وگو نشست و ضمن شنیدن نقطه نظرات و مسائل آنها، دستورات لازم برای پیگیری برخی موارد را صادر کرد. در این نشست جمعی از ایثارگران و خانواده معزز شهدا، عموم مردم و خدام و کارمندان بخش‌های مختلف آستان قدس رضوی به صورت مستقیم با حجت‌الاسلام‌والمسلمین رییسی به گفت‌وگو نشستند. تولیت آستان قدس رضوی پس از پایان این نشست شنیدن دیدگاه‌ها، نظرات و درخواست‌های مردم را فرصتی مغتنم خواند و گفت: در این نشست بعضی از افراد نسبت به نحوه اداره امور در آستان قدس رضوی ایده‌ها و پیشنهاداتی داشتند که بسیار قابل توجه بود.


اجرای طرح هیات امنایی در بیمارستان‌ها

ساری رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با تاکید بر هیات‌امنایی کردن بیمارستان‌ها گفت: وضعیت بیمارستان‌ها با اجرای این طرح بهتر و مطلوب‌تر می‌شود.

قاسم جان‌بابایی در همایش اعضای هیات امنای دانشگاه‌های علوم پزشکی شمال کشور و چهارمین جلسه شورای سیاست‌گذاری کلان منطقه یک آمایش عالی بخش سلامت کشور، در سالن همایش مصباح، مجتمع پیامبر اعظم(ص)، اظهار داشت: این همایش امروز با حضور 6 دانشگاه علوم پزشکی منطقه یک آمایش آموزش عالی سلامت کشور، به مدت یک روز در حال برگزاری است و یکی از مسائل مشترک مطروحه، بحث آموزش است. وی افزود: 6دانشگاه مجاور هم برنامه‌های مشابه و مشترکی دارند و در جلسات توجیهی حوزه غذا و دارو، حوزه فرهنگی و... تفاهمنامه‌هایی با 6دانشگاه علوم پزشکی منطقه یک، (مازندران، گیلان، بابل، سمنان، شاهرود و گلستان) منعقد خواهد شد. جان‌بابایی، بابیان اینکه در این جلسه هیات‌امنایی کردن بیمارستان‌ها نیز مطرح می‌شود، بیان کرد: با اجرای این برنامه نه‌تنها بیمارستان‌ها در وضعیت بهتری مدیریت می‌شوند بلکه هزینه‌ها هم کاهش می‌یابد.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر