شتاب در عملیات اجرایی احداث فرهنگسرای بانوان

۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۴۴۳۸۴

آذربایجان شرقی از سوی شهرداری منطقه دو کلان‌شهر تبریز در راستای ایجاد امکانات متعدد فرهنگی، ورزشی، برای استفاده بهینه شهروندان از اوقات فراغت، عملیات اجرایی احداث فرهنگسرای بانوان رجایی‌شهر تسریع می‌یابد.

شهردار منطقه دو کلان‌شهر تبریز گفت: با توجه به نزدیکی به ایام تعطیلات تابستانی این منطقه برای پربار کردن اوقات فراغت شهروندان خصوصا بانوان ساکن در شهرک رجایی‌شهر، در حال احداث فرهنگسرای بانوان در بلوار دکتر حسابی و پشت مسجد امیرالمومنین (ع) در 6 هزار و 300 مترمربع مساحت و در 6طبقه با صرف اعتباری بالغ بر 100 میلیارد ریال است که عملیات اجرایی این پروژه سریعا در حال اجراست.

مهندس موسایی با عنوان اینکه احداث فرهنگسرای رجایی‌شهر در مرحله اجرای اسکلت سازه است، اظهار داشت: این پروژه عظیم فرهنگی به علت نزدیکی به شهرک ویلاشهر می‌تواند مورد استفاده اهالی این کوی نیز قرار گیرد.

وی در خصوص جزییات فرهنگسرای بانوان گفت: سالن آمفی‌تئاتر، کارگاه مجسمه‌سازی، سالن ورزشی، فروشگاه محصولات فرهنگی و مهد کودک از مواردی به‌شمار می‌آید که در احداث این مرکز فرهنگی ایجاد می‌شود.

مهندس موسایی در خصوص سایر امکاناتی که در این پروژه مدنظر قرار گرفته است، گفت: برای ارتقای فرهنگ کتاب و کتابخوانی و دسترسی آسان بانوان به کتب مختلف، یک باب کتابخانه شامل قرائتخانه و مخزن کتاب نیز در احداث فرهنگسرای بانوان در نظر گرفته شده است.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر