افتتاح چند پروژه بزرگ فرامنطقه‌ای در سال95

۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۴۴۳۰۱

آذربایجان شرقی

شهردار منطقه پنج شهرداری کلان‌شهر تبریز همراهی شهروندان را مهم‌ترین عامل توسعه‌یافتگی و دستیابی به موفقیت‌های کلان در سطح ملی و بین‌المللی دانست و گفت: امروز با تدابیری که مدیران شهرداری اتخاذ کرده‌اند، تبریز به توسعه کم نظیری در مقایسه با سایر شهرها دست یافته است.

یعقوب هوشیار افزود: معرفی تبریز به عنوان پایتخت گردشگری کشورهای اسلامی در سال2018 در سایه توسعه‌یافتگی این شهر در چند سال اخیر رخ داده است.

وی در ادامه بااشاره به پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های منطقه5 گفت: بودجه این منطقه در چهار سال اخیر 7برابر شده و باوجود این افزایش بودجه، رتبه اول تحقیق درآمد را نیز کسب کرده‌ایم.

شهردار منطقه5 شهرداری کلان‌شهر تبریز همچنین با بیان اینکه مهم‌ترین خواسته شهروندان از شهرداری توسعه فضای سبز و احداث پارکهای محله‌یی است گفت: پارک باغمیشه که یکی از پارک‌های مهم تبریز است تا پایان شهریور ماه شاهد اتمام توسعه چند هکتاری آن خواهیم بود.

هوشیار به بهره‌مندی شهروندان منطقه5 از 25پارک و بوستان محله‌یی اشاره کرد و افزود: پارک جنگلی آرپا دره‌سی به مساحت 400هکتار که در دو سال اخیر عملیات احداث آن انجام یافته به‌زودی قابل بهره‌برداری رسمی خواهد بود. وی همچنین به بزرگراه دو کمال اشاره کرد و گفت: فاز اول این پروژه با 2000میلیارد ریال اعتبار به بهره‌برداری رسیده و فاز دوم آن نیز به طول یک و نیم کیلومتر برای سال95 برنامه‌ریزی شده است.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر