پیش‌بینی پایگاه اوقات فراغت دانش‌آموزی

۱۳۹۵/۰۳/۰۹ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۴۴۲۳۴

آذربایجان شرقی مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی از پیش‌بینی 2هزار و 130پایگاه اوقات فراغت برای دانش‌آموزان استان در تابستان خبر داد.به گزارش تعادل جعفر پاشایی در جلسه شورای آموزش و پرورش استان با بیان اینکه سال گذشته 2هزار و 25پایگاه تابستانی در استان فعالیت داشتند، اظهار کرد: 205هزار دانش‌آموز در پایگاه‌های تابستانی استان در سال گذشته حضور داشتند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه امسال 5 درصد به پایگاه‌های تابستانی اضافه شده است، تصریح کرد: 2هزار و 130پایگاه اوقات فراغت در تابستان امسال با حضور 215هزار دانش‌آموز پیش‌بینی شده است. وی با بیان اینکه دانش‌آموزان استان در پایگاه اوقات فراغت با 400 رشته انفرادی و گروهی آشنا می‌شوند، خاطرنشان کرد: معاونت فرهنگی و پرورشی با رویکرد نشاط و افزایش مهارت در بین دانش‌آموزان پایگاه تابستانی را برگزار می‌کند. پاشایی با تاکید بر اینکه باید از توانمندی دستگاه‌های دیگر استان در زمینه برپایی پایگاه‌های تابستانی استفاده شود، افزود: فعالیت‌های تابستانی براساس نیاز دانش‌آموزان استان برنامه‌ریزی می‌شود.

پاشایی ادامه داد: موضوع تنوع فعالیت‌ها و توجه به توسعه رشته‌های ورزشی باید مورد توجه واقع شود از سویی اطلاع‌رسانی درخصوص فعالیت‌های مربوطه باید قوی‌تر شود.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر