سینماها چقدر فروختند؟

۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۴۴۱۸۱

پخش‌کنندگان فیلم‌های در حال نمایش، آمار فروش این فیلم‌ها را برای تهران و شهرستان‌ها در نخستین هفته خردادماه اعلام کردند. به گزارش ایسنا، امیر قطبی مدیر شرکت پخش «فیلمیران» آخرین میزان فروش فیلم «رسوایی 2» به کارگردانی مسعود ده‌نمکی را پس از 23روز نمایش، یک‌میلیارد و 570میلیون تومان اعلام کرد. او فروش این فیلم را در شهر تهران با دراختیار داشتن 27سالن، یک‌میلیارد و 20میلیون تومان و فروشش در دیگر شهرها را با مجموع 30سالن، 550میلیون تومان و فروش آخرین ساخته ده‌نمکی را تنها در شامگاه ششم خرداد ماه در تهران، 68میلیون تومان عنوان کرد.

این مدیر پخش در ادامه فروش کل فیلم «یک دزدی عاشقانه» را 770میلیون تومان در مجموع تهران و شهرستان‌ها اعلام کرد. این فیلم به کارگردانی امیرشهاب رضویان، تا شامگاه 6خرداد ماه در تهران پس از 23روز نمایش، با داشتن 25سالن، 670میلیون تومان و در دیگر شهرها با 12سالن نمایش 100میلیون تومان فروش داشته است.

قطبی همچنین فروش کل فیلم «بادیگارد»، آخرین ساخته ابراهیم حاتمی‌کیا را 6میلیارد و 900میلیون تومان و آخرین فروش فیلم «ابد و یک روز» به کارگرانی سعید روستایی را تا شب گذشته و پس از 71روز نمایش، 9میلیارد و 500میلیون تومان عنوان کرد. او بااشاره به فروش خوب فیلم «ابد و یک روز» خاطرنشان کرد: این فیلم فقط در روز گذشته در شهر تهران، ششم خرداد، 42میلیون تومان، در روز دوم خرداد و همزمان با نیمه‌ شعبان، 165میلیون تومان و در آخرین سه‌شنبه‌یی که سینماها فیلم را با بلیت نیم‌بها روانه پرده نمایش کردند، حدود 100میلیون تومان فروش داشته است.

حبیب اسماعیلی مدیر پخش رسانه فیلمسازان نیز با بیان اینکه اکران فیلم «مرگ ماهی» به کارگردانی روح‌الله حجازی هنوز در شهرستان‌ها آغاز نشده است، فروش این فیلم را پس از 23روز نمایش با دراختیار داشتن 20سالن، 460میلیون تومان اعلام کرد. اکران شهرستان‌های این فیلم که در آن نیکی کریمی، علی مصفا، طناز طباطبایی، بابک حمیدیان، سحر دولتشاهی، پانته‌آ بهرام، ریما رامین‌فر و بابک کریمی ازجمله بازیگرانش هستند از این هفته آغاز خواهد شد.

او در ادامه فروش کل فیلم «من سالوادور نیستم» به کارگردانی منوچهر هادی که علاوه بر تعداد محدودی سالن در تهران اکرانش در شهرستان‌ها هم ادامه دارد، را 15میلیارد و 600میلیون تومان و فیلم «کفش‌هایم کو؟» آخرین ساخته کیومرث پوراحمد را 820میلیون تومان عنوان کرد. سعید خانی مدیر پخش نسیم صبا از فروش 460میلیون تومانی فیلم «خنده‌های آتوسا» به کارگردانی علیرضا فرید خبر داد. این پخش‌کننده فروش این فیلم را پس از سه هفته در تهران با 16سالن، 390میلیون تومان و در دیگر شهرها پس از دو هفته نمایش با دراختیار داشتن 11سالن، 70میلیون تومان اعلام کرد. این مدیر پخش همچنین از اکران ویژه دانشجویان و اختصاص دادن سئانس ساعت16 سینما عصر جدید به این فیلم به مدت یک هفته، خبر داد.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر