رشد سهام گوگل

۱۳۹۵/۰۳/۰۶ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۴۴۰۷۳


فایننشیال تایمز:

این روزنامه در صفحه اول خود مقاله‌یی در خصوص حمله پلیس فرانسه به دفتر گوگل در پاریس اشاره و عنوان کرده است که این مساله سبب بالا رفتن ارزش سهام این شرکت در مقابل برخی شرکت‌های تکنولوژی امریکایی شده است. براساس گزارش‌ها، پلیس فرانسه به مقر اصلی گوگل در پاریس به دلیل اتهام فرار مالیاتی و پولشویی حمله کرده است. علت اصلی، ادامه بازرسی در خصوص اتهامات وارد شده است. همچنین براساس گزارش‌ها، دولت فرانسه باور دارد که گوگل، 1.6میلیون یورو بدهی مالیاتی دارد.

نیویورک تایمز:

این روزنامه که عکس صفحه اول خود را به آواره شدن دوباره مهاجران در اروپا اختصاص داده است، در یکی از مقاله‌های خود به مساله تلاش جمهوری‌خواهان برای ایجاد برخی تغییرات در داخل این حزب اشاره کرده است. این مقاله در حالی است که جمهوری‌خواهان پیش از این نیز اعلام کرده بودند که در تلاش برای معرفی یک نامزد جدید برای انتخابات ریاست‌جمهوری امریکا هستند. این مساله پس از آن اعلام شده بود که اظهارات جنجال‌برانگیز ترامپ، اعتراض جمهوری‌خواهان را نیز برانگیخته بود.

وال‌استریت ژورنال:

یکی از مقالات صفحه اول این روزنامه به مساله کشته شدن رهبر طالبان اشاره دارد. در این مطلب جزییاتی در رابطه با کشته شدن او بیان شده است. این جزییات پس از آن بیان شده است که طالبان نیز کشته شدن رهبر خود را تایید کرد. ملا اخترمحمد منصور چند روز قبل توسط هواپیمای بدون سرنشین امریکایی کشته شد. با این حال، طالبان تا روز گذشته این خبر را تایید نکرده بود. هرچند که هنوز هم برخی مقامات پاکستانی اعلام می‌کنند که نمی‌توانند کشته شدن او را تایید کنند. باراک اوباما، رییس‌جمهور امریکا پیش از این با انتشار بیانیه‌یی خبر کشته شدن ملا اختر منصور در جنوب‌غرب پاکستان را تایید کرده بود. محمد اشرف غنی، رییس‌جمهوری افغانستان و برخی مقام‌های دیگر افغان نیز کشته شدن این رهبر طالبان را تایید کردند. هرچند پاکستان تاکید دارد، بررسی‌های مختلف درباره تعیین هویت فرد کشته شده در حال انجام است.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر