اقتصاد مقاومتی را با همایش و جلسه نمی‌توان عملیاتی کرد

۱۳۹۵/۰۳/۰۶ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۴۴۰۴۳

مشاور عالی رییس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: پازل مقاومت باید با تکیه به فرمایشات رهبر انقلاب تکمیل شود.

به گزارش فارس از مشهد، سردار سید محمد باقرزاده ظهر امروز در همایش فرجام مقاومت که در سالن اجتماعات دانشگاه علوم اسلامی رضوی برگزار شد، گفت: از زمانی که اندیشه انقلاب ظهور پیدا می‌کند تا زمانی که این اندیشه تثبیت می‌شود نیازمند استقامت و مقاومت هستیم.

مشاور عالی رییس ستاد کل نیروهای مسلح بیان کرد: یکی از مسائلی که در موضوع استقامت نقش دارد عزم انسان است، عزم ما نیز باید همچون عزم و اراده امام راحل باشد که در ابتدای نهضت انقلاب فرمودند شاه باید برود و در ابتدای دفاع مقدس نیز فرمودند که حصر آبادان باید شکسته شود.

وی بااشاره به نقش هوشیاری در مقوله مقاومت، خاطرنشان کرد: باید باور کنیم که دشمن با استقامت ما به مقابله خواهد پرداخت اما امروز بعضی‌ها تردید دارند که دشمن داریم. باقرزاده تصریح کرد: مقام معظم رهبری فرمودند خرمشهرها در پیش است، با این فرمایش رهبر معظم انقلاب تردیدی وجود ندارد که دشمن هر روز برای امت اسلام نقشه می‌کشد.

رییس کمیته جست‌وجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح خاطرنشان کرد: توجه به فرمان رهبر جامعه اسلامی حقیقتی است که نباید از آن غافل شد، با تکیه به فرمایش مقام معظم رهبری پازل مقاومت باید تکمیل شود.

باقرزاده در ادامه با بیان اینکه در حفظ دستاوردهای انقلاب باید به فرمایش‌های رهبرمعظم انقلاب همواره توجه داشته باشیم و آن را سرلوحه اقدامات خود قرار دهیم، گفت: ما صرفاً با برگزاری جلسات و همایش نمی‌توانیم اقتصاد مقاومتی را عملیاتی کنیم و آن را تحقق ببخشیم و برای حرکت در این مسیر نیازمند استقامت هستیم. وی در ادامه بیان کرد: در عرصه مبارزه همواره مطرح می‌شود که در مقابل تجهیزات دشمن باید رابطه سه بر یک را رعایت کنید، در مکتب ما هم تاکید شده که باید به دنبال تجهیز شدن خود برای مقابله با دشمن برویم، با این حال آن چیزی که باید بیشتر مورد توجه قرار بگیرد این است که همواره بر ایمان خود در عرصه نبرد محکم و استوار باشیم.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر