اخبار شهرستان‌ها

۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۴۳۸۲۶

کسب رتبه برتر روابط عمومی شرکت برق استان اردبیل

اردبیل |کسب رتبه برتر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل در نخستین جشنواره برترین‌های روابط عمومی استان اردبیل در نخستین سمپوزیوم روابط‌ عمومی استان اردبیل که ۳۰اردیبهشت ماه با حضور مجید خدابخش استاندار و هوشمند سفیدی دبیرکل سمپوزیوم بین‌المللی روابط عمومی، مدیران و کارشناسان روابط‌ عمومی‌ دستگاه‌های اجرایی استان اردبیل در سالن اجتماعات دانشکده پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل برگزار شد، در این آیین تجلیل از برترین‌های روابط عمومی‌های استان، از مهرداد سلیمی مدیر دفتر روابط عمومی شرکت توزیع برق استان نیز تجلیل به‌عمل آمد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل، در قسمت برگزیدگان جشنواره روابط ‌عمومی‌های برتر آقای مهرداد سلیمی از شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل در دو بخش «رشته ارتباطات رسانه‌یی» و «پژوهش ارتباطی» موفق به کسب مقام برتر و دریافت تندیس، لوح و نشان سمپوزیم شدند.


بازدید از پروژه‌های در حال ساخت شهر قدس

شهریار| منصور حیدری، حسین نوروزی و بتول مری اعضای شورای اسلامی شهر به همراه محمدصادق کولیوند شهردار قدس از پروژه‌های در حال ساخت این شهرستان شامل سالن چندمنظوره ورزشی شهید کشوری، سالن آمفی‌تئاتر باغ ملی و آسفالت‌ریزی معابر سطح شهر بازدید و از نزدیک در جریان پیشرفت فیزیکی آن قرار گرفتند. به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی و شهرداری قدس، تسریع در روند ساخت و تکمیل پروژه‌ها باتوجه به زمانبندی از پیش تعیین شده، تاکید بر ضرورت سرعت بخشیدن و دقت بیشتر در آسفالت‌ریزی و لکه‌گیری معابر در سطح شهر و رعایت کامل مشخصات فنی و جلوگیری از هدررفت منابع موجود از مهم‌ترین نکات مورد اشاره ازسوی اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار قدس در این بازدید بود.


تاکید بر هدفمندی شورای فرهنگی وزارت نیرو

ایلام| جلسه شورای هماهنگی شرکت‌های وابسته به وزارت نیرو در استان ایلام با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین یزدان‌پرست مشاور وزیر و مسوول امور فرهنگی وزارت نیرو، مدیران عامل و اعضای شوراهای فرهنگی صنعت آب و برق استان در محل سالن جلسات شرکت توزیع برق استان ایلام برگزار شد. حجت‌الاسلام‌والمسلمین یزدان‌پرست، با قدردانی از مردم ایلام و مجموعه دستگاه‌های خدمات‌رسان که در زمان اربعین حسینی سنگ‌تمام گذاشته و این امر باعث رضایت مسوولان نظام همچنین خیل عظیم عاشقان اباعبدالله حسینی شد، گفت: وزارت نیرو یک وزارت فراگیر است که هیچ‌کدام از وزارتخانه‌ها در بحث ارتباط با مردم و خدمت‌رسانی به مردم در این سطح قرار نمی‌گیرند چرا‌که تمام زوایای زندگی مردم (تولید، صنعت، خدمات و...) با آب و برق گره خورده است لذا خدمت در صنعت آب و برق، خدمتی مقدس به حساب می‌آید.


تقدیر از عملکرد رابطین روابط عمومی

ساری| محسن نقیلو مدیرکل دفتر روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور با ارسال لوح تقدیر از سازمان، از زحمات شبانه‌روزی رابطین روابط عمومی شهرستان‌های تابعه استان مازندران و نیز مدیر روابط عمومی اداره کل در تنویر افکار عمومی و فرهنگ‌سازی در امور منابع طبیعی تقدیر و تشکر کرد. بدیهی است این‌گونه اقدامات ازسوی مدیران ارشد سازمان‌ها و نهاد مایه دلگرمی و ایجاد انگیزه بیشتر در مدیران سطوح میانی و سایر کارکنان ادارات و سازمان‌ها خواهد شد. گفتنی است نقیلو دو دوره است که به‌عنوان مدیرکل دفتر فوق‌الذکر مشغول به فعالیت است که در هر دو دوره آثار خوب و ارزشمندی از خود به جای گذاشته است.


تقدیر از مدیرعامل شرکت آبفا استان مرکزی

اراک|حمیدرضا جانباز مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور با ارسال نامه‌یی از عبدالرضا خلیلی مدیرعامل شرکت آبفا استان مرکزی تقدیر کرد. وی از تلاش‌های ارزنده مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی درراستای و عملکرد مناسب برای واگذاری انشعاب به متقاضیان براساس قوانین و مقررات به‌ویژه حفظ کاربری اراضی زراعتی و باغ‌ها قدردانی کرد. مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور افزود: در این میان استفاده از هم‌اندیشی و مشارکت فکری کارکنان راه‌های توسعه سازمان را فراهم و نیل به اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی را میسر می‌کند.


مشکلات محور ارتباطی سرچم_اردبیل

اردبیل| فرمانده پلیس راه استان اردبیل گفت: محور اردبیل-سرچم به جای آنکه مسیر اردبیل به مرکز کشور را کوتاه کند متاسفانه عمر انسان‌ها را کوتاه کرده است. به گزارش فارس، سیدحجت فتاحی در جریان بررسی مشکلات محور اردبیل-سرچم اظهار کرد: طول محور اردبیل-سرچم تا انتها و اتصال به اتوبان زنجان 185کیلومتر است اما این مسیر اشکالات فنی متعددی دارد که از جمله آن شیب‌های تند، سربالایی و سرپایینی بسیار خطرناک، پیچ‌های پی در پی و سرگیجه‌آور با میدان دید کمتر، عرض کم جاده، ریزش سنگ و سنگ‌ریزه‌ها، نبود یا کمبود روشنایی در مسیر و عدم آنتن‌دهی تلفن همراه در بسیاری از مسیرها بوده که مشکلات و معضلات جدی در تردد خودروها را به وجود آورده است.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر