اخبار

۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۴۳۷۹۹

اجرای طرح «طراوت»

در بانک آینده

بانک آینده اعلام کرد: این بانک درراستای ارزش‌آفرینی برای مشتریان و ایجاد سهولت در پرداختی‌های معوقه آنها، باتوجه به استقبال بدهکاران از طرح بخشودگی جرایم تاخیر تادیه و نتایج مثبت طرح‌های قبلی که منجر به حل مشکل تعدادی از مشتریان اعتباری شد، طرح جدید بخشودگی جرایم تاخیر تادیه مشتریان بدهکار را اجرا می‌کند. طرح جدید بخشودگی جرایم تاخیر تادیه بانک آینده با عنوان «طراوت» در دوره زمانی (اول خردادماه همزمان با نیمه شعبان تا شانزدهم تیرماه سال جاری، مصادف با عید سعید فطر) به اجرا در می‌آید.


حمایت رییس کل جدید بیمه مرکزی از بخش خصوصی

رییس کل بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران با حضور در طبقات برج بیمه و در دیداری صمیمانه با کارکنان از نزدیک در جریان فعالیت‌های اخیر آنها قرار گرفت. دکتر همتی در بازدید از معاونت‌ها و مدیریت‌های سازمان، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه در فضایی کاملا صمیمی با کارکنان، در جریان روند کار، مشکلات و درخواست‌های آنان قرار گرفت. به گزارش اداره کل روابط عمومی بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران، وی همچنین در دیدار با کارکنان اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل، بر تقویت ارتباط با رسانه‌ها تاکید کرد و گفت: باید برای توسعه فرهنگ بیمه اقدامات موثرتری صورت گیرد. رییس کل بیمه مرکزی در حاشیه این دیدارها گفت: در این دوره نیز موضوع نظارت را با تدبیر و جدیت لازم دنبال خواهیم کرد. وی خاطرنشان کرد: البته در کنار نظارت، حمایت و پشتیبانی از رشد بخش خصوصی را خواهیم داشت تا آنها نیز بتوانند ایده‌ها و طرح‌های‌شان را پیگیری کنند و گام‌هایی استوار برای توسعه صنعت بیمه بردارند.


تکذیب اخذ کارمزد

از تراکنش‌های فروشگاهی

مدیر اداره نظام‌های پرداخت بانک مرکزی شایعات منتشر شده مبنی بر اخذ کارمزد 9درصدی از تراکنش‌های بانکی دستگاه‌های کارتخوان (POS) مربوط به اصناف را تکذیب کرد. داود محمدبیگی درباره برخی شایعات منتشر شده در بازار مبنی بر اخذ کارمزد 9درصدی از تراکنش بانکی دستگاه‌های کارتخوان (POS) مربوط به اصناف تصریح کرد: از طرف بانک مرکزی و نظام بانکی، هیچ تغییری در کارمزد تراکنش‌های خرید پایانه‌های فروشگاهی برای مشتریان و دارندگان دستگاه‌های کارتخوان نداشتیم. به گزارش ایرنا، برخی شهروندان اعلام کردند، برخی کسبه و مغازه‌داران به‌دلیل آنکه بعد از کشیدن کارت در دستگاه با کسر کارمزد مواجه شده‌اند، دیگر از دستگاه‌های کارتخوان استفاده نمی‌کنند و از مشتریان پول نقد درخواست می‌کنند.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر