هزینه 17میلیارد پوندی مهاجرت گروهی برای انگلیس

۱۳۹۵/۰۲/۲۹ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۴۳۵۸۴


گروه جهان| گزارش جدید اندیشکده انگلیسی «مایگریشن واچ» نشان می‌دهد که بحران مهاجرت‌های دسته‌جمعی سالانه 17میلیارد پوند برای مالیات پردازان این کشور هزینه داشته است.

به گزارش روزنامه انگلیسی «اکسپرس»، این اندیشکده در گزارش خود آورده است که این رقم حدود 63 پوند برای هر خانوار انگلیسی هزینه خواهد داشت اما انگلیس می‌تواند با خروج از اتحادیه اروپا 1.2میلیارد پوند صرفه‌جویی کند. این گزارش حکایت از آن دارد که مهاجران 89.7 میلیارد پوند به درآمد مالیاتی کمک کرده‌اند اما در طول سال‌های 2014 تا 2015 میلادی 106.7میلیارد پوند از هزینه‌های دولتی به آنها اختصاص یافته است. هزینه مهاجران برای پرداخت‌کنندگان مالیات انگلیسی همچنین شامل پرداخت 20میلیارد پوند در بخش مزایایی است که در اختیار افراد شاغل قرار می‌گیرد.

لرد «گرین» رییس اندیشکده مایگریشن واچ گفت: گزارش موسسه متبوعش نشان می‌دهد که مهاجرت به اتحادیه اروپا آنچنان که ادعا می‌شد، نقش مثبتی در کمک مالی به اتحادیه اروپا نداشته است. گذشته از این مهاجرت، فشارها بر بخش خدمات عمومی و مسکن را افزایش داده و به افزایش جمعیت حدود نیم میلیون نفر در سال کمک کرده که تقریبا به اندازه جمعیت لیورپول است.

برآوردها نشان می‌دهد که کمک 89.7میلیارد پوندی مهاجران شامل 42.3میلیارد پوند در بخش درآمدهای مالیاتی و بیمه ملی، 28 میلیارد پوند در بخش مالیات ارزش افزوده و مالیات‌های غیرمسقیم و 18.9میلیارد پوند در بخش فعالیت‌های تجاری و سایر سطوح مربوطه است. آمار هزینه‌های عمومی 106.7میلیارد پوندی در هزینه‌های مهاجرت شامل 8.8میلیارد پوند در بخش دستمزدهای دولتی، 18.6 میلیارد پوند در خدمات درمانی سیستم سلامت همگانی (ان اچ اس) و 18میلیارد پوند در بخش آموزش است.

مهاجران همچنین 21.4میلیارد پوند در حوزه پرداخت‌های مربوط به خدمات افراد شاغل از جمله مزایای بیکاری، مسکن و اعتبارهای مالیاتی دریافت می‌کنند.

بر اساس گزارش این اندیشکده انگلیسی، مهاجران غیراروپایی بیشترین فشار را بر مالیات‌پردازان وارد می‌کنند. مهاجرانی از منطق اقتصادی اروپایی شامل اتحادیه اروپا، نروژ، لیختن اشتاین و ایسلند 31.2میلیارد پوند به مالیات‌ها کمک می‌کنند. اندیشکده مایگریشن واچ در گزارش خود بر مشکلات اصلی سیاست مهاجرتی انگلیس تاکید و بیان می‌کند که نمی‌توان شمار مهاجرانی که کمکی به کشور نمی‌کنند، محدود کرد و تنها راه کنترل مهاجرت و صرفه‌جویی در هزینه شرکت در رای‌گیری به نفع خروج انگلیس از اتحادیه اروپاست و این تنها گزینه در صورتی است که بخواهیم مرزهایمان را کنترل کنیم.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر