رسوایی اخلاقی

۱۳۹۵/۰۲/۲۷ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۴۳۴۶۵


نیویورک تایمز

این روزنامه در صفحه اول خود به مساله رسوایی اخلاقی ترامپ پرداخته و از روابط غیرمعقول او با بانوان خبر داده است. این مطلب درحالی منتشر شده که بسیاری از زنان از برخوردهای نامناسب ترامپ با خود سخن گفته بودند و حتی برخی از حضور ترامپ در مهمانی‌های غیرمعمول خبر داده‌اند. انتشار این مقاله درحالی است که اخیرا خود ترامپ اقدام به اتهام‌زنی به برخی رقبای انتخاباتی خود کرده بود. بر همین اساس، چندی پیش بود که ترامپ در ادامه رقابت با حریف قدرتمند خود برای رسیدن به کاخ سفید، به رسوایی اخلاقی همسر هیلاری کلینتون اشاره کرده و از وی خواسته برای رقابت‌‌های انتخاباتی به‌دنبال ساختن چنین داستان‌های غیراخلاقی برای این میلیاردر نباشد.


واشنگتن پست

این روزنامه نیز به جنجال ترامپ اشاره دارد. مقاله این روزنامه نشان از تلاش جمهوری‌خواهان برای ورود یک نامزد مستقل از طرف این حزب دارد تا بتواند رای‌های ترامپ را نیز جمع کند. ترامپ که این روزها پرونده‌های جنجالی بسیاری برای تبدیل شدن به سرخط خبرها دارد، حالا ازسوی حزب خود نیز با بی‌مهری روبه‌رو شده است. پیش از این نیز بسیاری از مقالات نشان از تلاش حزب جمهوری‌خواه برای تغییر نماینده رسمی خود داشت.


لس‌آنجلس‌تایمز

یکی از مقالات صفحه اول این روزنامه به مساله مبارزه با فلج اطفال در پاکستان اشاره دارد. این مقاله که نشان از وجود برخی نگرانی‌ها برای امدادرسانی به مبتلایان فلج اطفال دارد، در حالی است که اخیرا برخی خبرها نشان از حملات گسترده طالبان به امدادگران این بیماران داشت. برخی گزارش‌ها حاکی از آن بود که پیش از این نیز اعلام کرده بود که با ادامه برنامه‌های مرتبط با فلج اطفال در این کشور مخالف است و با روند اجرای برنامه ریشه‌کن کردن فلج اطفال در پاکستان مبارزه می‌کند. پاکستان جزو 3کشوری است که مردم آن از بیماری فلج اطفال رنج می‌برند و تاکنون موفق به ریشه کن کردن این بیماری نشده است.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر