اخبار

۱۳۹۵/۰۲/۲۷ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۴۳۴۱۳

دلار گران و سکه ارزان شد

صرافان ارز و سکه در معاملات روز یک‌شنبه بازار آزاد، یک دلار امریکا را با 39ریال افزایش قیمت نسبت به روز شنبه 34هزار و 485ریال و هر قطعه سکه طلای بهار آزادی طرح جدید را با 10هزار ریال کاهش قیمت 10میلیون و 250هزار ریال دادوستد کردند. یک یورو در بازار آزاد تهران با 81 ریال کاهش قیمت 39هزار و 204ریال و هر پوند انگلیس نیز با 150ریال افت 49هزار و 480ریال مبادله شد. دیروز صرافان یک قطعه سکه طلای تمام بهار آزادی طرح قدیم را با 13هزار ریال کاهش قیمت 10میلیون و 250هزار ریال ارزش‌گذاری کردند. همچنین نیم سکه طلای بهار آزادی و ربع سکه بهار آزادی بدون تغییر قیمت به ترتیب پنج میلیون و 320هزار ریال و 2میلیون و 870 هزار ریال فروخته شد. بر پایه معاملات دیروز هر قطعه سکه یک گرمی طلا بدون تغییر قیمت، یک میلیون و 930هزار ریال و یک گرم طلای 18عیار نیز با 2هزار و 300ریال افت قیمت یک میلیون و 45هزار و 700ریال دادوستد شد. نرخ هر اونس طلا در بازارهای جهانی نیز بدون تغییر قیمت یک هزار و 273.8دلار اعلام شد.


حمایت بانک قوامین

از تیم ملی فوتبال

بانک قوامین در راستای ارزش‌گذاری به ورزش ملی و حمایت از تیم ملی فوتبال کشورمان زمین چمن مجموعه فرهنگی ورزشی پاس قوامین را در اختیار تیم ملی فوتبال قرار می‌دهد.

به گزارش روابط عمومی بانک قوامین، در نشست مهدی تاج، رییس فدراسیون فوتبال با دکتر نتاج، مدیرعامل بانک قوامین موافقت شد که مجموعه فرهنگی ورزشی پاس قوامین برای انجام تمرینات تیم ملی در اختیار فدراسیون فوتبال قرار گیرد. بر پایه همین گزارش: در این نشست طرفین توافق کردند زمین چمن مجموعه پاس قوامین همچنین سایر اماکن ورزشی برای انجام تمرینات در اختیار تیم ملی فوتبال قرار گیرد. در این نشست دکتر نتاج با اشاره به اینکه حمایت از ورزش ملی کشور یک وظیفه ملی است، یادآور شد: بانک قوامین در راستای رسالت خود در حمایت از تیم‌های ورزشی کشور و نیز ارج نهادن به ورزش قهرمانی تمامی امکانات خود را در اختیار ورزشکاران به خصوص قهرمانان تیم ملی فوتبال قرار می‌دهد.


پرداخت مطالبات 256 بیمه‌گذار دیگر بیمه توسعه

بیمه ایران مطالبات 256 نفر دیگر از زیان‌دیدگان حوادث رانندگی بیمه‌نامه‌های شرکت بیمه توسعه را پرداخت کرد.

مطالبات این افراد به حساب شخصی آنان واریز شده و آماده برداشت است. فهرست زیان‌دیدگان بیمه توسعه در این مرحله در سایت بیمه ایران به نشانی

www. iraninsurance. ir قابل مشاهده است. بیمه ایران تاکنون با رسیدگی به بیش از 25هزار فقره پرونده بیمه 520 نفر را از زندان آزاد و حدود 420میلیارد تومان خسارت به ذی‌نفعان پرونده بیمه توسعه پرداخت کرده است. گفتنی است، شرکت بیمه توسعه به دلیل سوءمدیریت در جذب تعداد زیادی نماینده، تقسیط دریافت حق بیمه و عدم کنترل و به کارگیری مدیران فاقد صلاحیت طی سال‌های گذشته با مشکلاتی مواجه شد. به همین سبب بیمه مرکزی ناچار شد، صدور بیمه شخص ثالث و عمر را از سوی این شرکت تعلیق کند و متعاقب آن در آخرین جلسه شورای عالی بیمه، صدور کل بیمه‌نامه‌های آن را تعلیق کرد و با توجه به مشکلات بسیاری که برای بیمه‌شدگان بیمه توسعه به وجود آمده بود، باعث شد تا شورای عالی بیمه برای پاسخگویی به خواست مردم شرکت دولتی بیمه ایران را به‌ عنوان پرداخت‌کننده خسارات معرفی کند.


امکان پرداخت قبوض خاص از طریق سامانه همبانک صادرات

با هدف دستیابی به بانکداری سبز که رهاورد توسعه همه‌ جانبه بانکداری الکترونیکی است، بانک صادرات ایران امکان پرداخت قبوض خاص در سامانه همبانک (#٧١٩*) را فراهم کرد. به گزارش روابط عمومی بانک صادرات ایران، از این پس امکان پرداخت قبوض خاص شرکت‌ها و موسسات گوناگون نظیر بیمه سرمد، لیزینگ واسپاری سپهر وغیره با استفاده از شناسه قبض و شناسه پرداخت از طریق سرویس پرداخت قبوض در گزینه پرداخت در سامانه مزبور امکان پذیر است. بر اساس این گزارش قبوض خاص با هدف جمع‌آوری اقساط مشتریان شرکت‌ها و سازمان‌های خصوص و دولتی در بستر پرداخت الکترونیکی قبوض است که برخوردار از شناسه قبض و پرداخت با طول حداکثر ١٨ رقم هستند. شرکت‌های ذینفع برای بهره مندی از این خدمت کافی است ضمن شماره‌گیری #٧١٩* به ترتیب مبادرت به انتخاب گزینه پرداخت و قبض نمایند.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر