برترین های تبلیغات بانکی کشور معرفی شدند

۱۳۹۵/۰۲/۲۶ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۴۳۳۷۰

گروه بانک و بیمه|

در نظرسنجی موثرترین فعالیت‌های تبلیغاتی بانک‌ها، بانک گردشگری عنوان اول و بعد از آن به ترتیب بانک‌های سامان، شهر و ملت رتبه‌های دوم تا چهارم را کسب کردند.

در این نظرسنجی که از ۲۷فروردین تا ۱۰ اردیبهشت‌ماه امسال توسط سایت دنیای تبلیغات، رسانه تخصصی تبلیغات و برند ایران برگزار شد، بانک گردشگری موفق شد؛ موثرترین تبلیغات را در این نظرسنجی عمومی داشته باشد.

بانک گردشگری طی چند سال گذشته با استفاده از ایده‌های نوین و خلاقانه توانسته شکل تازه‌یی از تبلیغات را از نظر اثرگذاری مردمی با رعایت طراحی محصول و خدمات همراه با دقت در زیبایی بصری توأم با سادگی طرح به اجرا بگذارد. مهدی اسدی، مدیر امور روابط عمومی بانک گردشگری در این باره گفت: خوشبختانه سیاست‌گذاری تبلیغاتی در این بانک از ابتدا به نحوی صورت پذیرفته که بتوان از تجارب و اثربخشی خدمات در یک کمپین برای دیگر کمپین‌ها بهره برد و این مهم با تاسیس شرکت هم‌وطا از شرکت‌های وابسته به این بانک به گونه‌یی پیش رفت که دانش کسب شده در تبلیغات بانکی به شکلی هدفمند و بر پایه استانداردها و خرد جمعی پایه‌ریزی و اجرا شود.

وی در ادامه افزود: ثبات در رویه‌های مناسب تبلیغاتی یکی از مهم‌ترین بخش‌ها در اثربخشی آن است و می‌توان گفت این بانک طی چند سال گذشته این رویه را توانسته به خوبی حفظ و اجرا کند که البته هماهنگی و تشکیل اتاق فکری متشکل از کارشناسان روابط عمومی بانک و مشاوران و کارشناسان برندینگ و آتلیه شرکت هم‌وطا در تمامی مراحل فعالیت‌ها نقش بسزایی در آن داشته و در این میان باید از تلاش‌های شبانه‌روزی«محمدعلی مشکیان» مدیرعامل شرکت هم‌وطا که حضور مهمی در مدیریت موارد ذکر شده داشته، تقدیر و تشکر کنم.

اسدی با خلاقانه دانستن طرح‌های سایر بانک‌ها اظهار کرد: بانک‌های دیگر نیز در زمینه تبلیغات بسیار خوب و موثر عمل کرده‌اند و مسلما طرح‌های تبلیغاتی سایر بانک‌ها قابلیت‌های فراوانی در جذب مخاطب و القای پیام خود را داراست و قطعا ایجاد فضای رقابتی در طراحی تبلیغات علاوه بر زیبایی‌های بصری در ارائه پیام مناسب موثر خواهد بود.

به گزارش ایسنا، در نظرسنجی سراسری تبلیغات و روابط عمومی بانک‌های ایران که توسط سایت دنیای تبلیغات با سوال«به نظر شما طی سه سال گذشته، تبلیغات و اقدامات ارتباطی کدام بانک بیشترین تاثیر را داشته است؟» برگزار شد، کارشناسان تبلیغات، مشتریان بانک‌ها و عموم مردم و علاقه‌مندان می‌توانستند با مراجعه به این سایت به عنوان رسانه تخصصی تحلیلی، خبری و آموزشی تبلیغات ایران به تبلیغات یک تا سه بانک از میان بانک‌های ایران رأی داده و پس از ثبت رأی که برای هر کاربر فقط یک ‌بار امکان‌پذیر بود، نتایج را نیز در هر مرحله از نظرسنجی مشاهده کنند.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر