اخبار شهرستان‌ها

۱۳۹۵/۰۲/۲۵ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۴۳۲۸۹

تجلیل از مربیان سازمان فرهنگی، ورزشی شهرداری قدس

شهریار با حضور حجت‌الاسلام میر احمدی، امام جمعه شهرستان قدس، خدابخش محمدزاده پودینه رییس شورا و اعضای شورای اسلامی شهر، کولیوند شهردار و لطفی مدیرعامل سازمان فرهنگی، ورزشی شهرداری از 225نفر از مربیان دوره‌های مختلف آموزشی سازمان فرهنگی، ورزشی تقدیر به عمل آمد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی و شهرداری قدس، بهزاد لطفی مدیرعامل سازمان فرهنگی، ورزشی شهرداری قدس در ابتدای این مراسم به ارائه گزارشی در خصوص دوره‌های آموزشی برگزار شده توسط خانه‌های فرهنگ وابسته به این سازمان در سال گذشته پرداخت. وی تلاش در برگزاری پررنگ دوره‌های آموزشی جدید را نیز یادآور شد و اظهار داشت: در سال نودو چهار 164 برنامه ورزشی برای 12593نفر و همچنین 408 برنامه فرهنگی برای 72767نفر اجرا شد. در ادامه مراسم محمد‌زاده پودینه طی سخنانی ضمن تقدیر از عملکرد سازمان فرهنگی، ورزشی و مجموعه شهرداری در حوزه‌های مربوطه مطالبی در خصوص ورزش و نشاط، سلامت و پیشگیری بیان کرد.


رونمایی از تمبر اختصاصی و کتاب تاریخی دبیرستان فردوسی تبریز

تبریز همزمان با همایش گرامیداشت تاسیس یکصدمین سالگرد دبیرستان فردوسی تبریز که به عنوان شناسنامه فرهنگی و آموزشی تبریز، نماد هویت این خطه از ایران زمین است از تمبر اختصاصی و کتاب تاریخی این مدرسه رونمایی شد. به گزارش خبرنگار تعادل مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی گفت: اگر آذربایجان به تعبیر مقام معظم رهبری به سر ایران شهرت یافته و اگر تبریز شهر نخستین‌ها نام گرفته و خطه علامه‌ها و شهدای نامدار و سرداران دلیری شهرت گرفته، ناشی از یک گذشته فرهنگی و تاریخچه طولانی بوده است. پاشایی ادامه داد: اگر امروز جایگاه فرهنگ، اندیشه و تربیت در استان ما به این سطح رسیده و اگر آذربایجان شرقی در بسیاری از حوزه‌های علمی، آموزشی، تربیتی، فرهنگی، پژوهشی و ورزشی حرفی برای گفتن دارد، ناشی از گذشته غنی در سرمایه‌های تاریخی است که در گذشته به خود اختصاص داده است.


اعزام 22زائر اولی از خراسان رضوی

با اجرای نیت موقوفات مرتبط

مشهد 22زائر اولی از محل اجرای نیات موقوفات مرتبط به عتبات عالیات اعزام می‌شوند. با اجرای نیت موقوفات مرتبط 22زائر اولی با بدرقه حجت‌الاسلام ایزدی، معاون فرهنگی، اجتماعی اداره کل اوقاف استان به عتبات عالیات اعزام می‌شوند. هر ساله سازمان اوقاف به صورت متمرکز در راستای اجرای امینامه نیات واقفین با نیت اعزام زائرین به عتبات عالیات، نیازمندان مناطق محروم، خادمین و هیات امناء بقاع متبرکه که تاکنون به سفر کربلا معلا مشرف نشده‌اند را به این سفر معنوی اعزام می‌کنند. بیشترین تعداد زائر از شهرستان سبزوار به عتبات عالیات اعزام می‌شوند و زائرین کاروان اعزامی از خراسان رضوی از شهرستان‌های مشهد، سبزوار، تربت حیدریه و بردسکن است. سهمیه هر شهرستان بر اساس درآمد موقوفات مرتبط در هر شهرستان تعیین شده و سرانه هر زائر 11میلیون و 500هزار ریال در نظر گرفته شده است.


حضور توزیع برق مازندران در بیست و یکمین نمایشگاه کنفرانس توزیع برق کشور

ساری شرکت توزیع برق استان مازندران همواره در مسیر نوآوری و بهبود کیفیت فعالیت‌های خود به ویژه در حوزه بهره‌برداری گام‌های ارزشمندی برداشته است. در همین راستا برخی دستاورد‌های شاخص این معاونت در سطح ملی طرح شده و مورد توجه هستند. به همین منظور این شرکت با هدف ارائه دستاوردها و اطلاع‌رسانی به همکاران سایر شرکت‌ها برای دومین بار اقدام به حضور چشمگیر در نمایشگاه جنبی کنفرانس توزیع کرده است. در غرفه شرکت توزیع برق مازندران سه پروژه آماده بهره‌برداری در معرض نمایش قرار گرفت. نخستین طرح ارائه شده سامانه نگهداری و تعمیرات مازنت است که در سال 94 موفق به اخذ تاییدیه شرکت توانیر شده است. این سامانه دارای ویژگی‌های خاصی است که بسیار مورد علاقه شرکت‌های توزیع قرار گرفته است.


بازدید مدیران و بازرسان کار از شرکت پتروشیمی شازند

اراک مدیران و کارشناسان بازرسی کار در جریان سفر دو روزه خود به استان مرکزی از شرکت پتروشیمی شازند دیدن کردند. ناصر شیخی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی گفت: از دیگر برنامه‌های همایش منطقه‌یی بازرسان کار در اراک با توجه به موضوع همایش که مدل خود بازرسی درون کارگاهی با رویکرد ملاحظات ایمنی در کارگاه‌های مواد شیمیایی بازدید از روند فعالیت شرکت پتروشیمی شازند بوده است که در این بازدید سه ساعته مدیرکل بازرسی کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و دکتر مظفری رییس مرکز تحقیقات و تعلیمات حفاظت فنی و بهداشت کار وزارت متبوع و بازرسین کار 13 استان حضور داشتند که از چهار فاز این شرکت بازدید به عمل آوردند. شیخی در روند بازدید از این شرکت گفت: مجتمع پتروشیمی شازند از طرح‌های زیربنایی و مهم کشور است که در راستای سیاست‌های کلی توسعه صنایع پتروشیمی و با اهداف تامین نیاز داخلی کشور و صادرات ایجاد شده است. مدیرعامل شرکت پتروشیمی شازند در این بازدید گفت: شرکت پتروشیمی شازند برای چندمین سال متوالی به عنوان یکی از 100شرکت برتر کشور انتخاب شد.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر