تفاهمنامه برای آموزش پرسنل

۱۳۹۵/۰۲/۲۵ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۴۳۲۸۸

خراسان جنوبی نخستین جلسه هماهنگی مدیران حوزه مدیرعامل در سال 95 با حضور مدیران این حوزه برگزار شد. به گزارش «تعادل» در بیرجند، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی در این جلسه بر آموزش‌های کاربردی و هدفمند کارکنان تاکید کرد و گفت: هر فردی در هر جایگاهی که هست باید کار موثر انجام دهد و انجام آموزش‌های متداوم در این زمینه می‌تواند، تاثیرگذار باشد.

مهندس مهدی هاشمی‌مقدم ضمن تاکید بر توانمندسازی نیروی انسانی افزود: یکی از عوامل موفقیت هر سازمانی تمرکز بر کار گروهی است که این مورد باید در مجموعه تقویت شود. وی ادامه داد: باید به مباحث توسعه آموزش در همه سطوح شرکت از کارگری تا اداری و مهندسی بیش از پیش توجه شود تا همکاران از دانش روز بهره‌مند شوند.

این مقام مسوول همچنین در این جلسه خواستار پیگیری انعقاد تفاهمنامه با سازمان فنی و حرفه‌یی استان در راستای آموزش پرسنل کارگری و پیمانکاری شرکت شد. هاشمی‌مقدم با بیان اینکه مهم‌ترین برنامه‌های فعالیتی هر حوزه مشخص شده است، تصریح کرد: در حوزه بهره‌برداری دو محور تله‌متری و مراقبت تصویری و کاهش هدررفت در اولویت برنامه‌های تدوین شده است همچنین در حوزه مشترکان تامین منابع مالی و اخذ تبصره‌ها از شوراهای اسلامی در اولویت کاری قرار گرفته است. مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی در پایان خواستار تدوین و ابلاغ انتظارات مدیران حوزه مدیرعامل از مدیران امورهای تابعه شد و بر انجام ارزیابی دقیق امورها تاکید کرد.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر