لزوم توجه به اخلاق در تولید

۱۳۹۵/۰۲/۲۵ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۴۳۲۸۵

گلستان رییس اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی گرگان گفت: امروز با توجه به مسائل مختلف در حوزه اقتصاد، در بین فعالان اقتصادی توجه اخلاق در تولید اساسی است.

رمضانعلی بهرامی در جمع مدیران واحدهای تولیدی با حضور معاون سازمان ملی استاندارد ایران و مدیرکل استاندارد گلستان افزود: واحدهای تولیدی بخش خصوصی تعامل خوبی با استاندارد دارند، اما درخصوص استانداردهای داخلی و برون مرزی مشکلاتی وجود دارد که نیازمند رفع است. وی اضافه کرد: بی‌توجهی به این مسائل در گذشته آسیب‌های زیادی به فعالان حوزه اقتصادی وارد می‌کند که نیاز به زمان برای رفع مشکلات است. بهرامی با بیان اینکه رویکرد سازمان ملی استاندارد هم اینک تعامل با بخش خصوصی و واگذاری امور به این بخش است، افزود: تقویت بخش خصوصی فعال در زمینه استاندارد، بدون شک می‌تواند در این زمینه کمک‌کننده باشد و توان واحدهای تولیدی را نیز افزایش دهد.

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی گرگان همچنین از اداره کل استاندارد گلستان خواست که برای تقویت واحدهای تولیدی خدمات بهتری در راستای تعامل با این واحدها ارائه دهد.

وی با اشاره به اینکه برخی محصولات در کشور دارای استانداردهای لازم است، اما برای صادرات فاقد استاندارد کشورهای مقصد است، تصریح کرد: توجه مسوولان کشوری به مساله استاندارد‌سازی در هنگام عقد تفاهمنامه‌های همکاری زمینه همکاری بیشتر بین تجار ایرانی و کشورهای مقصد و همسایه را ایجاد می‌کند.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر