روی کدال نشست

۱۳۹۵/۰۲/۲۵ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۴۳۲۶۲

پیش‌بینی سود 425ریالی «فلامی»

شرکت لامیران پیش‌بینی درآمد هر سهم سال مالی 95 را مبلغ 425ریال اعلام کرد. شرکت لامیران پیش‌بینی درآمد هر سهم6 ماهه سال مالی منتهی به 31 شهریور ماه 95 را با سرمایه 60میلیارد ریال، به‌ صورت حسابرسی شده منتشر کرد. بر اساس این گزارش، «فلامی» پیش‌بینی درآمد حاصل از فروش را مبلغ 143میلیارد و 98میلیون‌ ریال اعلام کرده است که با کسر بهای تمام شده کالای فروش رفته از آن سود ناخالص دوره به مبلغ 40میلیارد و 820میلیون‌ ریال محاسبه شد. از سود ناخالص دوره هزینه‌های اداری، عمومی و فروش کسر شد و سود عملیاتی دوره به مبلغ 28میلیارد و 899میلیون‌ ریال رسید. از سود عملیاتی دوره نیز هزینه‎های مالی، مالیات کسر و با افزوده شدن درآمدهای حاصل از سرمایه‌گذاری و متفرقه به آن، سود خالص دوره مبلغ 25میلیارد و 503میلیون‌ ریال برآورد شد و بر این اساس مبلغ 425ریال سود خالص به ازای هر سهم در نظر گرفته شد. «فلامی» دلایل تغییرات اطلاعات پیش‎بینی سال مالی منتهی به 31 شهریور ماه 1395 نسبت به اطلاعیه پیشین را مطلب زیر اعلام کرد: به سبب محدودیت در فرم‌های کدال برای نخستین پیش‌بینی درآمد هر سهم برای سال مالی منتهی به 31 شهریور ماه 1395، شمار 631هزار عدد به مبلغ یک‌میلیارد و 750میلیون‌ ریال بابت تیغ یک‌بار مصرف و تعداد 360هزار عدد به مبلغ 237میلیون‌ ریال بابت تیغ صورت تراشی به عنوان جایزه و اشانتیون جمعا به تعداد 991هزار عدد به مبلغ یک‌میلیارد و 987میلیون‌ ریال به سرفصل فروش خالص درآمد ارائه خدمات و بهای تمام شده کالای فروش رفته و خدمات ارائه شده اضافه شده که در این فرم مبالغ واقعی در سرفصل فروش و بهای تمام شده کالای فروش رفته لحاظ شده است.

اختصاص سود 2هزار و 360ریالی «سبهان»

شرکت سیمان بهبهان در دوره 12ماهه منتهی به 29 اسفند ماه 94، مبلغ 129میلیارد و 783میلیون‌ ریال سود خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ دوهزار و 360ریال سود به ازای هر سهم کنار گذاشت.

شرکت سیمان بهبهان صورت‌های مالی یک ساله منتهی به 29 اسفندماه 94 را با سرمایه 55میلیارد ریال، به‌صورت حسابرسی شده منتشر کرد. بر اساس این گزارش «سبهان» در سال 94 مبلغ 724میلیارد و 48میلیون‌ ریال درآمد عملیاتی داشت که پس از کسر بهای تمام شده درآمدهای عملیاتی از آن، سود ناخالص دوره مبلغ 196میلیارد و 158میلیون‌ ریال محاسبه شد. از سود ناخالص دوره نیز هزینه‌های اداری، عمومی، فروش و هزینه‌های عملیاتی کسر شد و سود عملیاتی به مبلغ 109میلیارد و 50میلیون‌ ریال رسید. با کسر هزینه‌های مالی و اضافه شدن درآمدهای غیر عملیاتی به سود عملیاتی دوره، مبلغ 129میلیارد و 783میلیون‌ ریال سود خالص دوره محاسبه شد و بر این اساس مبلغ دوهزار و 360ریال سود به ازای هر سهم محقق شد. به سود خالص دوره نیز سود انباشته ابتدای سال افزوده شد و در نهایت مبلغ 277میلیارد و 643میلیون‌ ریال سود انباشته پایان دوره در حساب‌های این شرکت منظور شد.


مجامع چند شرکت مهم بورسی اعلام شد

سهامداران شرکت‌های صنایع مس شهید باهنر، بهمن دیزل به مجمع عمومی عادی سالانه برای سال (دوره) مالی منتهی به 29 اسفند 1394 و سهامداران بیمه نوین به مجمع عمومی فوق‌العاده نوبت دوم دعوت شدند. شرکت‌های صنایع مس شهید باهنر، بهمن دیزل، با انتشار اطلاعیه‌یی سهامداران خود را برای استماع گزارش هیات‌مدیره و بازرس قانونی، تصویب صورت‌های مالی سال (دوره) مالی 1394، انتخاب حسابرس و بازرس قانونی، انتخاب روزنامه کثیر‌الانتشار، انتخاب اعضای هیات‌مدیره، تعیین حق حضور اعضای غیر موظف هیات‌مدیره و تعیین پاداش هیات‌مدیره به مجمع عمومی عادی سالانه دعوت کردند. سهامداران «فباهنر» می‌توانند در ساعت 10 روز دوشنبه، 3 خردادماه سال جاری در محل هتل بزرگ ارم واقع در تهران، میدان ونک، بزرگراه شهید حقانی، جنب روگذر شهید همت، گرد هم آیند.

از سهامداران «خدیزل» نیز دعوت می‌شود تا در مجمع عمومی این شرکت که در ساعت 9 روز دوشنبه، 3 خرداد ماه 1395 در محل اتوبان تهران کرج، بلوار غربی استادیوم آزادی، مرکز همایش‌های پژوهشگاه صنعت نفت، سالن کاسپین برگزار می‌شود، حضور یابند. همچنین سهامداران شرکت بیمه نوین می‌توانند برای تصمیم‌گیری در خصوص افزایش سرمایه، در ساعت 9 روز سه‎شنبه، 4 خرداد ماه 1395، در محل دفتر مرکزی «نوین» واقع در تهران، بلوار میرداماد، میدان مادر، خیابان سنجابی (بهروز)، پلاک 11 حضور یابند.


صدور مجوز پذیره‌نویسی بیمه حکمت صبا

رییس اداره نظارت بر انتشار و ثبت اوراق بهادار سرمایه‌یی سازمان بورس و اوراق بهادار از صدور مجوز پذیره‌نویسی عمومی شرکت بیمه حکمت صبا خبر داد. رییس اداره نظارت بر انتشار و ثبت اوراق بهادار سرمایه‌یی سازمان بورس و اوراق بهادار از صدور مجوز پذیره‌نویسی عمومی شرکت بیمه حکمت صبا خبر داد. غلامرضا ابوترابی، رییس اداره نظارت بر انتشار و ثبت اوراق بهادار سرمایه‌یی سازمان بورس و اوراق بهادار، از صدور مجوز عرضه عمومی اوراق بهادار شرکت بیمه حکمت صبا (سهامی عام در شرف تاسیس) براساس موافقت اصولی بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران خبر داد. وی خاطرنشان کرد: سرمایه شرکت بیمه حکمت صبا (سهامی عام در شرف تاسیس) 2500 میلیارد ریال و ارزش اسمی هر سهم آن را یک‌هزار ریال است. موسسان حقیقی شرکت برابر با 5 نفر و موسسان حقوقی شامل دو شرکت هواپیمایی کاسپین (سهامی خاص) و بانک حکمت ایرانیان (سهامی عام) هستند که 47درصد از سرمایه را تعهد کرده و 50درصد مبلغ تعهد شده (معادل 587میلیارد و 500میلیون ریال) را به صورت نقدی پرداخت کرده‌اند.

ابوترابی افزود: تعداد 1325میلیون سهم در پذیره‌نویسی عمومی این شرکت عرضه خواهد شد و پذیره‌نویسان باید در زمان پذیره‌نویسی به ازای هر سهم مبلغ 500ریال (معادل 50درصد از ارزش اسمی هر سهم) را پرداخت کنند. همچنین پرداخت الباقی ارزش اسمی سهام پذیره‌نویسی شده در تعهد سهامداران باقی خواهد ماند تا حداکثر ظرف مدت دو سال از تاریخ ثبت شرکت و بر اساس اعلام آتی شرکت وصول شود.

وی همچنین اظهار کرد: پذیره‌نویسی عمومی شرکت طی مدت 20روز و از طریق شبکه‌های کارگزاری عضو شرکت فرابورس ایران و پس از اجازه انتشار اعلامیه پذیره‌نویسی از سوی اداره ثبت شرکت‌ها و موسسات غیرتجاری تهران انجام خواهد شد.


عرضه اولیه زیرمجموعه مهم بانک پاسارگاد

مدیرعامل بانک پاسارگاد از عرضه اولیه سهام شرکت توسعه انرژی پاسارگاد در بورس و شناسایی سود ۳۳۰میلیون دلاری برای گروه مالی پاسارگاد طی سال جاری خبر داد. شرکت توسعه انرژی پاسارگاد در حالی از سال 87 در حوزه انرژی و صنایع وابسته تاسیس شده که برنامه اختصاص حدود 3 الی 5درصد سرمایه‌گذاری‌های این بخش به ارزش 22میلیارد دلار در داخل کشور و 5میلیارد دلار در خارج از کشور را تا سال 1404 دارد.

در این رابطه بلومبرگ اعلام کرده با افزایش اعتماد به اقتصاد ایران بعد از لغو تحریم‌ها، گروه مالی پاسارگاد مالک یکی از بانک‌های ایران در حال بررسی عرضه سهام زیر مجموعه خود در بورس است. مجید قاسمی، رییس هیات‌مدیره این شرکت و مدیرعامل بانک پاسارگاد که برای شرکت در کنفرانس سرمایه‌گذاری به زوریخ سوییس سفر کرده، گفت: احتمالا امسال بخشی از شرکت‌هایی نظیر توسعه انرژی پاسارگاد را در بورس عرضه عمومی خواهیم کرد. وی افزود: این عرضه احتمالا در سال جاری شمسی یا حداکثر سال آینده صورت خواهد گرفت. این شرکت می‌تواند حدود 10تریلیون‌ریال معادل 330میلیون دلار عاید گروه پاسارگاد کند. به گفته قاسمی این شرکت در حال انجام حدود 12میلیارد دلار پروژه انرژی از جمله ساخت یک خط لوله 2.2میلیارد دلاری در عراق است.


امروز نماد ۳ شرکت بسته می‌شود

در پایان معاملات امروز نماد سه شرکت بورسی رینگ‌سازی‌ مشهد، الکتریک‌ خودرو شرق‌ و داروسازی‌ زهراوی‌ برای برگزاری مجمع سالانه مربوط به سال مالی اسفند 94 بسته می‌شود.

براساس این گزارش، رینگ‌سازی‌مشهد و داروسازی‌زهراوی‌ بعد از برگزاری مجمع فوق‌العاده اسفند و بهمن سال گذشته، 13 و 19 اردیبهشت افزایش سرمایه 205 و 200 درصدی از مازاد تجدید ارزیابی دارایی‌ها و سود انباشته را ثبت کرده و با سرمایه جدید 44.5 و 24میلیارد تومانی مجمع سالانه را برگزار خواهند کرد.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر