اخبار شهرستان‌ها

۱۳۹۵/۰۲/۲۱ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۴۳۰۷۵

شهرهای مازندران مجهز به دیزل ژنراتور است

ساری مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران تنور پدافند غیرعامل در توزیع برق مازندران را داغ دانست و گفت: تمام شهرهای مازندران مجهز به دیزل ژنراتور است. قاسم شهابی در همایش تخصصی پدافند غیرعامل شرکت توزیع برق مازندران که در باشگاه برق برگزار شد، اظهار کرد: پارسال 30 مانور عملیاتی برای حفاظت از شبکه‌ها و خطوط برق در مقابل خطرات احتمالی ناشی از عوامل طبیعی و غیرطبیعی برگزار شد. وی با اشاره به اینکه در شرایط کنونی در معرض تهدید عوامل طبیعی قرار داریم، افزود: برق مازندران در تهدید عوامل طبیعی و غیرطبیعی قرار دارد. وی با اشاره به اینکه تعمیرات پیشگیرانه را باید در خطوط، شبکه و پست‌های زیرزمینی انجام شود، بیان کرد: در شرکت توزیع مازندران بیش از 73 میلیارد تومان بدهکاری داریم و نیازمند کمک مالی جدی دولت هستیم.


پروژه‌های عمرانی بالای 3 میلیارد ریال اردبیل

اردبیل شهردار اردبیل از مشارکت این مجموعه در پروژه‌های عمرانی با مبلغ بیش از 3میلیارد ریال خبر داد. حمید لطف‌اللهیان در جلسه شورای شهر اردبیل تصریح کرد: در پروژه‌های عمرانی با ارزش بیش از 3میلیارد ریال که بدهی عوارض دارند، شهرداری مشارکت خواهد داشت.

وی با تاکید به اینکه این مهم در راستای حمایت بخش خصوصی و شهروندان است، اضافه کرد: در واقع به جای پرداخت نقدی بدهی عوارض شهرداری در بخشی از پروژه مشارکت می‌کند.

شهردار اردبیل افزود: در پروژه‌های مسکونی و تجاری با مبلغ 3تا 5میلیارد ریال شهرداری اردبیل مشارکت خواهد داشت و در پروژه‌های 5تا ۱۵ میلیارد ریال مشارکت با تصویب هیات عالی سرمایه‌گذاری خواهد بود.

به گفته لطف‌اللهیان، براساس تصویب شورای شهر اردبیل در پروژه‌های با مبلغ بیش از ۱۵میلیارد ریال مصوبه شورا مورد نیاز است.

وی همچنین از اعمال تخفیف عوارض شهرداری اردبیل برای مناسبت‌های روز پرستار، روز ارتش، روز جانباز و پاسدار و هفته معلم خبر داد و تاکید کرد: این تخفیفات مطابق سنوات گذشته اعمال خواهد شد.


مخالفت با افزایش قیمت منطقه‌ای اداره دارایی

شهریار رییس کمیسیون زیربنایی شورای اسلامی شهرقدس گفت: با هرگونه افزایش قیمت منطقه‌یی اداره دارایی و دریافت عوارض اضافی از مردم در این رابطه مخالفیم. به گزارش اداره روابط عمومی شورای اسلامی و شهرداری قدس و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر- حمیدرضا وفایی‌نژاد در نطق پیش دستور جلسه 246 شورای اسلامی شهرقدس اظهار کرد: با افزایش هرگونه قیمت‌های ارزش معاملاتی در سال 95 بابت نقل و انتقال املاک این شهرستان مخالف هستیم. وی با ارائه گزارشی از جلسه‌ بررسی قیمت‌های معاملاتی در اداره دارایی شهرستان قدس افزود: مبنای محاسبه دریافت عوارض متعلقه از مردم توسط تعدادی از ادارات شامل دارایی، شهرداری، اداره ثبت و... دفترچه ارزش معاملاتی اداره دارایی است.


حذف 150 تابلوی نامناسب در گرگان

گرگان شهردار منطقه یک گرگان از حذف 150تابلوی نامناسب از سطح معبر ولیعصر(عج) خبر داد. به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاعات روابط عمومی شهرداری گرگان، شهردار منطقه یک گرگان گفت: در راستای اجرای طرح حذف زوائد بصری و تابلوهای فرسوده از سطح معابر شهر و برای ایجاد آرامش روحی شهروندان، جمع‌آوری عناصر زائد از نمای مجتمع‌های تجاری، خدماتی در برنامه زیباسازی این منطقه قرار گرفت. مجید طاهری افزود: تاکنون 150عدد تابلوی نامناسب در محور ولیعصر (عج) از روی نماهای مراکز خرید، مجتمع‌های تجاری -خدماتی همچون لاله، مروارید، مرجان، قابوسیه و... جمع‌آوری شد و مابقی تابلوها نیز به ترتیب اولویت در دست اقدام است.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر