اخبار شهرستان‌ها

۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۴۲۹۸۳

درمان رایگان بیماران مبتلا به تومور مغزی

مشهد بیماران بی‌بضاعت مبتلا به تومور مغزی توسط تیم پزشکی ایرانی- آلمانی به صورت رایگان در بیمارستان رضوی تحت درمان قرار خواهند گرفت. دکتر سعید هاشم‌زاده ضمن اعلام این خبر گفت: تیم پزشکی ایرانی-آلمانی از 26 اردیبهشت ماه جاری تا 3 خردادماه در بیمارستان رضوی پذیرای بیماران صعب‌العلاج مبتلا به تومور مغزی خواهد بود. وی افزود: این بیماران با تعیین وقت قبلی و از طریق بررسی پرونده پزشکی توسط متخصصان مغز و اعصاب بیمارستان رضوی انتخاب شده و در زمان حضور متخصصان آلمانی برای درمان پذیرفته می‌شوند و بخشی از بیمارانی که برنامه ویزیت آنها توسط این تیم پزشکی طراحی شده، بیماران بی‌بضاعت خواهند بود که به صورت رایگان مورد معالجه قرار می‌گیرند.


جلسه ستاد برگزاری جشنواره خیرین مدرسه‌ساز

اراک با حضور مدیرکل محترم نوسازی مدارس، ریاست و مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه‌ساز، کارشناس مسوول مشارکت‌های مردمی اداره کل آموزش و پرورش، مدیر آموزش و پرورش شهرستان محلات، رییس مجمع خیرین شهرستان دلیجان و نماینده آموزش و پرورش دلیجان، رییس ستاد بانوان خیر مدرسه‌ساز، کارشناسان و اعضای ستاد جشنواره پنجمین جلسه هماهنگی ستاد برگزاری هجدهمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان مرکزی برگزار شد. در ابتدای جلسه کارشناس مسوول مشارکت‌های مردمی اداره کل نوسازی و دبیر ستاد برگزاری جشنواره گزارشی از روند اقدامات انجام شده را به استحضار حضار رساندند و سپس در خصوص محل برگزاری جشنواره خیرین پیشنهادات و انتقاداتی مطرح شد که تصویب محل برگزاری جشنواره به جلسه بعد و اقدامات کامل‌تر و جامع‌تری در خصوص اجرای آن موکول شد.


اجرای طرح کارسنجی در آبفا بیرجند

بیرجند معاون برنامه‌ریزی و منابع انسانی شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی گفت: در راستای تحقق شعار سال، پروژه کارسنجی در دستور کار شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی قرار گرفت. مهندس یوسفی در مصاحبه با خبرنگار روزنامه اقتصادی تعادل در بیرجند با بیان مطلب فوق افزود: شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی برای تحقق شعار اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل، بررسی فعالیت همکاران را تحت عنوان پروژه کارسنجی آغاز کرده است. وی با تاکید بر تاثیر این طرح بر کیفیت برنامه‌ها تصریح کرد: بهبود در برنامه‌ریزی فعالیت‌ها و افزایش کارایی، تعیین نیروی انسانی، ابزار و تجهیزات لازم، ارزیابی و کنترل، مقایسه و انتخاب کارها از نظر زمانی و همچنین برقراری سیستم‌های تشویقی مناسب و عادلانه از جمله اهدافی است که در این طرح دنبال می‌شود. این مقام مسوول ادامه داد: تیم کارشناسی این طرح متشکل از نمایندگان حوزه‌های مدیرعامل، مشترکان، برنامه‌ریزی، بهره‌برداری، مالی و پشتیبانی با حضور در امورهای مختلف، فعالیت همکاران را ارزیابی می‌کنند.


گزارش مدیر منطقه ساری

در جلسه ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز

ساری مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری در کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان که در محل استانداری مازندران برگزار شد با بیان اینکه براساس قانون سوخت مورد نیاز چاه‌های با مجوز پروانه فعالیت تامین می‌شود، اظهارکرد: فصل کشاورزی در اراضی استان مازندران فرا رسیده است و سوخت مورد نیاز برای چاه‌های کشاورزی که مجوز فعالیت دارند، صادر می‌شود. حسینعلی طالبی افزود: امسال به علت تامین شدن آب مورد نیاز اراضی کشاورزی و عدم مبادرت بیش از اندازه در بهره‌برداری از آب در چاه‌های بدون مجوز، سوخت مورد نیاز برای چاه‌های بدون مجوز نیز تامین می‌شود.


تجلیل از مربیان کانون فرهنگی شهید سلیمانی

شازند مراسم تجلیل از مربیان کانون فرهنگی شهید سلیمانی با حضور مدیرعامل شرکت برگزار شد. به گزارش روابط‌عمومی شرکت پالایش نفت امام خمینی(ره) شازند مراسم تجلیل از مربیان شاغل در کانون فرهنگی شهید سلیمانی منازل سازمانی مهاجران با حضور علی جمشیدی مدیرعامل شرکت برگزار شد. در این مراسم مدیرعامل، ابراز کردند: وجود این مرکز برای فرزندان و همسران محترم کارکنان بسیار مفید و موثر است. زیرا با برنامه‌ریزی‌هایی که صورت گرفته اوقات فراغت این عزیزان را غنی کرده است.


پیام به مناسبت شهادت مدافعان حرم

ساری متن پیام بدین شرح است

«بسم رب الشهدا و الصدیقین

در میانه راه بهار و آستانه دومین شب جشنواره بهار نارنج باخبر شدیم تعدادی از فرزندان رشید شما مردم ولایتمدار مازندران و شهرستان ساری در مسیر دفاع از حریم اهل بیت(ع) و تحقق امنیت ایران اسلامی مظلومانه به شهادت رسیدند. ضمن عرض تبریک و تسلیت به محضر مقام معظم رهبری به ایشان عرض می‌نمایم اگرچه دشمن بار دیگر نشان داد که اهل مدارا و وفای به عهد نیست، اما خون شهدا گواه این است که همچنان بر قول و قرار خود هستیم. به پاس حرمت خون این شقایق‌های آتش گرفته و ابراز همدردی با خانواده‌های داغدارشان، جشن‌های جشنواره ملی بهار نارنج لغو می‌گردد و شهر ساری آماده میزبانی از این کبوتران خواهد شد.

از خداوند منان علو درجات برای همه شهدای مدافع وطن و صبر جزیل برای خانواده‌هایشان خواستاریم.»

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر