تراژدی ترامپ برای امریکا

۱۳۹۵/۰۲/۱۸ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۴۲۸۵۴


اکونومیست:

هفته‌نامه اکونومیست، سرمقاله جدیدترین شماره خود را به انتخابات ریاست‌جمهوری امریکا اختصاص داده و اشاره کرده است: «پیروزی دونالد ترامپ یک فاجعه برای حزب جمهوری‌خواه و امریکایی‌ها خواهد بود.» این سرمقاله عنوان کرده است: «نتیجه می‌تواند برای حزب جمهوری‌خواه و مهم‌تر از آن برای امریکا فاجعه‌بار باشد. همین حالا هم ترامپ آسیب‌های واقعی از خود به جای گذاشته و در ماه‌های آینده بیشتر از این فاجعه را سبب خواهد شد.»

فایننشیال تایمز:

این روزنامه مطلب صفحه یک خود را به بحث آتش‌سوزی‌های گسترده جنگل‌های کانادا اختصاص داده است. در عین حال، مساله ارتباط این آتش‌سوزی‌ها با قیمت نفت نیز به میان آمده است. بر این اساس‌ جنگل‌های آلبرتا کانادا به سرعت در حال آتش گرفتن هستند و در این میان 1100 آتش‌نشان و 149 هلی‌کوپتر برای مهار آتش، تلاش می‌کنند.

وال استریت ژورنال:

مطلب صفحه اول این روزنامه به مساله ورود تاکسی‌های بدون سرنشین جنرال موتورز اشاره کرده است. این مقاله به تلاش شرکت جنرال موتورز برای ورود به بازار چنین خودروهایی خبر داده است. این شرکت پیش از این نیز، یک سرمایه‌گذاری 500میلیون دلاری برای یکی از شرکت‌های حوزه خودرو انجام داده بود که بر همین اساس، برنامه جدید جنرال موتورز اهمیت دوچندانی پیدا می‌کند.

یو اس ای تودی:

این روزنامه نخستین مطلب خود را به مساله ویروس زیکا اختصاص داده است. این مقاله به برخی نگرانی‌ها از آماده نبودن مناطقی همچون برخی کشورهای خلیج فارس برای رویارویی با ویروس فوق خبر داده است. این مقاله اشاره کرده است که برخی کشورهای عربی هیچ برنامه منسجمی برای پیشگیری از ابتلای گسترده به ویروس زیکا ندارند.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر