اخبار شهرستان‌ها

۱۳۹۵/۰۲/۱۸ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۴۲۸۳۰

آسیب حمله سایبری در هوشمند‌سازی بیشتر است

ساری|جانشین فرمانده قرارگاه پدافند غیرعامل سایبری کشور با اشاره به اینکه هوشمندسازی به اندازه‌یی که راندمان کار را افزایش می‌دهد آسیب‌پذیری را هم بالا می‌برد، گفت: آسیب حمله سایبری در هوشمندسازی بیشتر است. محمدرضا فرجی‌پور در همایش تخصصی پدافند غیرعامل شرکت توزیع برق مازندران که در باشگاه برق در ساری برگزار شد، اظهار داشت: تکیه بر دانش بومی و توانمندی‌های داخلی برای کشوری که در مقابل تحریم‌های دشمن قرار دارد، باید کاربردی باشد. وی با بیان اینکه مصونیت برای این نیست که دشمن نفوذ نمی‌کند، باید عامل مخرب هنگام نفوذ به نتیجه نرسد، اضافه کرد: پدافند غیرعامل آمادگی برای مقابله و شکست‌ناپذیری است.


برنامه‌های «سرای فرزانگان» با ورزش صبحگاهی کلید خورد

اردبیل|مدیرعامل سازمان فرهنگی، ورزشی شهرداری اردبیل گفت: همایش ورزش صبحگاهی با حضور بازنشستگان در قالب برنامه‌های «سرای فرزانگان» در محل بلوار معلم اردبیل برگزار شد. به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری اردبیل، بابک پورپناهی در جریان برگزاری این همایش در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار کرد: همایش ورزش صبحگاهی به مناسبت هفته معلم با همت شهرداری اردبیل و در راستای تاکیدات شهردار اردبیل مبنی بر اهمیت توسعه اجتماعی و در اولویت قرار دادن برنامه‌های شهروند‌محور و با هدف ترغیب بازنشستگان به ورزش انجام می‌پذیرد. وی اجرای همایش ورزش صبحگاهی بازنشستگان را از اصلی‌ترین برنامه‌های پیش‌بینی شده در طرح «سرای فرزانگان» عنوان کرد و با اشاره به عملیاتی شدن این طرح در راستای پیشبرد اهداف شهردار اردبیل در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی، تصریح کرد: طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته نسبت به برگزاری ورزش صبحگاهی در دو نوبت صبح و عصر به‌طور روزانه با حضور آقایان و بانوان بازنشسته اقدام خواهد شد.


سنگبری‌های مدرن لرستان با ۳۰درصد ظرفیت کار می‌کنند

خرم آباد| رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان لرستان گفت: سنگبری‌های مدرن استان تنها با ۳۰درصد ظرفیت خود کار می‌کنند. محمدرضا صفی‌خانی با اشاره به اینکه هزار و ۶۰۹واحد صنعتی در لرستان وجود دارد، اظهار داشت: ۳۱درصد این واحدها راکد و نیمه‌فعال هستند. وی با بیان اینکه در حوزه سنگ سال گذشته یک میلیون و ۱۴۵هزار تن استخراج و تولید در استان داشته‌ایم، تصریح کرد: سنگبری‌های مدرن استان تنها با ۳۰درصد ظرفیت خود کار می‌کنند.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان لرستان یادآور شد: با اقدامات خوبی که صورت گرفت، در 6ماهه دوم سال گذشته صادرات دوبرابری در این حوزه داشتیم. صفی خانی با اشاره به شناسایی ۸۰ طرح با بیش از ۶۰درصد پیشرفت فیزیکی در استان گفت: با ۶۰۰میلیارد تومان اعتبار می‌توان این طرح‌ها را تکمیل کرد.


شرکت داروسازی ثامن به عنوان کارآفرین برتر خراسان رضوی شناخته شد

مشهد| شرکت داروسازی ثامن برای هشتمین سال متوالی از سوی اداره‌ کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان خراسان رضوی به عنوان کارآفرین برتر این استان در سال جاری انتخاب شد.

بیست و هفتمین «جشنواره امتنان خراسان رضوی» برای معرفی کارگر نمونه، گروه کار نمونه، تلاش‌گر نمونه و واحد نمونه استان در سال 94 با حضور استاندار خراسان رضوی، همچنین مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان در سالن ورزشی کارگران مشهد برگزار شد و طی آن از تعدادی از کارآفرینان برتر استان تجلیل شد که در این میان، تنها مرکز دارویی کارآفرین استان، شرکت داروسازی ثامن بوده است. این هلدینگ عظیم دارویی به نقطه‌های اوج تولید دارو در کشور رسیده و آوازه‌ محصولات بی‌نظیر و کم‌نظیر آن در جریان تحریم‌های دارویی کشور و در سختی‌ها به عنوان یاری‌رسان به بیماران از زبان بسیاری از مسوولان وزارت بهداشت و سازمان داروی کشور شنیده شده است.


انتخاب یکی از سمن‌های جوانان استان

به عنوان سفیر جوانان خلیج فارس

اراک| مرتضی امیدی معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی گفت: طی حکمی از سوی مشاور وزیر و مدیرکل حوزه وزارت ورزش و جوانان، رضا خدابخشی به عنوان سفیر جوانان خلیج فارس انتخاب شد. امیدی تصریح کرد: در حکم این سمن آمده است، جناب آقای رضا خدابخشی دهم اردیبهشت مصادف است با سالروز اخراج استکبار جهانی از حریم امن ایران همیشه سربلند و خلیج همیشگی فارس به دست فرزندان غیور سرزمین کهن. به برکت این یوم الله در سالی که به حرمت مقاومت و پای مردی و به فرموده رهبر فرزانه انقلاب (مدظله العالی) واژه‌های اقدام و عمل را زینت‌بخش خود می‌یابد، برخورد لازم می‌دانم با کمال سرافرازی و به مصدق حدیث شریف «من لم یشکر الخلوق، لم یشکر الخالق» ضمن تقدیر از تلاش‌های بی‌شائبه جنابعالی در اعتلای نام ایران و ایرانی شما را به عنوان سفیر جوانان خلیج فارس معرفی کنم و از درگاه خداوند منان توفیق جنابعالی را در انجام این ماموریت خطیر و حساس با تکیه بر عنایات الهی خواستارم.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر