اخبار شهرستان‌ها

۱۳۹۵/۰۲/۱۵ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۴۲۷۴۶

حضور پررنگ وزارت امور خارجه در آپارات

تهران وزارت امور خارجه در راستای اطلاع‌رسانی مستقیم و دقیق و همچنین ارتباط بدون واسطه با مردم، کانالی را در سایت آپارات راه‌اندازی کرده است. این کانال به درخواست وزارت امور خارجه، رسمی شده است و تمامی ویدئوها توسط این وزارتخانه روی کانال بارگذاری می‌شود. این ویدئوها شامل؛ نشست‌های خبری وزارت امور خارجه، گزارشات و ویدئوهای مسافرت‌های محمدجواد ظریف، وزیر خارجه کشورمان خواهد بود. در کانال رسمی وزارت امور خارجه، ویدئوها در قالب لیست پخش و طبقه‌بندی موضوعی، همگی روی سایت بارگذاری می‌شوند تا هموطنان عزیز هرچه بهتر و ساده‌تر بتوانند ویدئوهای سخنرانی و گزارش‌های این وزارتخانه را به تفکیک موضوع، روی آپارات ببینند.


انتقال فرآورده و نفت‌خام ازمنطقه مرکزی

اراک حدود 50 میلیارد لیتر نفت‌خام و فرآورده‌های نفتی در سال 94 از طریق خطوط منطقه مرکزی مدیریت و منتقل شده است. به گزارش روابط‌عمومی شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران- منطقه مرکزی، معاون عملیات این منطقه با اعلام این خبرگفت: از این میزان بیش از 14میلیارد و 600میلیون لیتر مربوط به فرآورده‌های نفتی و 35میلیارد لیتر آن مربوط به نفت خام است که از خطوط 24 و 26 اینچ منتقل می‌شود. نصرت‌الله میر، مقدار فرآورده رسید شده در مخازن شازند از خطوط 10 و 16اینچ جنوب را بیش از یک میلیارد و 300میلیون لیتر عنوان کرد و افزود: حجم فرآورده دریافتی از پالایشگاه و پخش اراک 8میلیارد و 300میلیون لیتر بوده است.


تست لوازم اندازه‌گیری مشترکان برق

سمنان نشست هماهنگی برای تست لوازم اندازه‌گیری مشترکان برق، با حضور ماموران تست و بازرسی شرکت توزیع برق استان سمنان برگزار شد.

معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع برق استان با تشریح اهداف و برنامه‌های واحد تست و بازرسی گفت: در سال جاری برنامه‌ریزی و اولویت‌بندی برای تست 88 هزار اشتراک عادی و 15 هزار اشتراک سنگین صورت گرفته است. احمد غنی‌پور با تاکید بر توجه ویژه به آزمایش اشتراک‌های پر مصرف برق افزود: شناسایی و تعویض لوازم اندازه‌گیری که معیوب هستند، به عنوان اولویت کار ماموران بازدید به شمار می‌روند.


از خنکی هوا تا افزایش 6 درصدی مصرف گاز

مشهد مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی با اشاره به افزایش میزان بارندگی و کاهش دما در فروردین ماه 95 نسبت به مدت مشابه سال گذشته گفت: پایین بودن نسبی دمای هوا در همین مدت موجب افزایش 6درصدی مصرف گاز طبیعی شده است. حبیب‌الله صادقی با اعلام این خبر اظهار کرد: بارش نزولات آسمانی در فروردین ماه سال جاری موجب استمرار بهره‌گیری مشترکان از سامانه‌های گرمایشی گازسوز شده که این امر افزایش 6درصدی مصرف این حامل انرژی را نسبت به زمان مشابه سال 94 در پی داشته است.


برنده جایزه مشتریان وفادار شرکت مخابرات

تهران قرعه‌کشی هفته‌های پنجم تا هشتم جشنواره مشتریان وفادار (ADSL2+) شرکت مخابرات ایران و نخستین دور این قرعه‌کشی در سال 1395، با حضور مدیران کل حراست، بازرسی، مدیر امور تجاری، نماینده اداره کل زیرساخت فناوری و نماینده روابط‌عمومی شرکت مخابرات ایران در ساختمان امور تجاری برگزار و طی آن برندگان هشت جایزه 250 میلیون ریالی و 200 جایزه 5 میلیون ریالی مشخص شدند. به گزارش روابط‌عمومی و امور بین‌الملل شرکت مخابرات ایران، با توجه به وقفه صورت گرفته در برگزاری جشنواره که به علت تعطیلات رسمی ایام نوروز و سال نو ایجاد شد، در مراسم امروز، قرعه‌کشی چهار هفته پنجم، ششم، هفتم و هشتم جشنواره مشتریان وفادار شرکت مخابرات ایران به‌طور یکجا برگزار شد.


نشست ستاد اجرایی پزشک خانواده

ساری رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران در نخستین نشست ستاد اجرایی پزشک خانواده استان در سال ۱۳۹۵ که به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی بابل برگزار شد به طرح پزشک خانواده اشاره کرد و اظهارداشت: این طرح به صورت آزمایشی در شیراز و مازندران اجرا شده است.قاسم جان بابایی افزایش دسترسی جمعیت تحت پوشش پزشک خانواده شهری از ۹۵ به ۹۶درصد را از برنامه‌های این دانشگاه در سال جاری برشمرد و افزود: اطلاع‌رسانی عموم مردم در زمینه خدمات پزشک خانواده شهری، ساماندهی فرآیند‌های بیمه‌گر، استقرار شبکه جامع و همگانی سلامت و متناسب‌سازی توزیع پزشکان از دیگر برنامه‌های این دانشگاه است.


اعزام مبلغان مهدوی به مناطق همجوار

مشهد حجت‌الاسلام موسوی‌نسب از اعزام مبلغان مهدوی به کشورها و استان‌های همجوار استان خراسان رضوی خبرداد و گفت: 400مبلغ مهدوی خواهر و برادر که دوره‌های معارف مهدویت را گذرانده‌اند در ایام دهه مهدویت به تبیین معارف مهدوی در مساجد، مدارس و دانشگاه‌ها می‌پردازند. وی افزود: برنامه‌هایی از پنجم تا 15 شعبان تدارک دیده شده است که به دستگاه‌های اجرایی ابلاغ می‌شود. وی گفت: مهدویت و دعا، مهدویت، ادب و هنر، مهدویت و صهیونیسم، مهدویت و رسانه، ‌

از جمله عناوین نامگذاری شده در این دهه است.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر