اخبار شهرستان‌ها

۱۳۹۵/۰۲/۱۴ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۴۲۶۷۰

کارگران شهرداری، پیشتازان عرصه آراستگی شهر

شهریار|به مناسبت روز جهانی کار و کارگر مراسم تقدیر از کارگران شهرداری قدس با حضور محمدصادق کولیوند، شهردار و فرزاد شاه‌بهرامی، معاون خدمات شهری در نواحی مختلف خدمات شهر شهرداری قدس برگزار شد. به گزارش اداره روابط عمومی شورای اسلامی و شهرداری قدس محمدصادق کولیوند در جمع کارگران حوزه خدمات شهر ضمن تبریک این روز گفت: شهرداری به عنوان موثرترین نهاد شهری در زمینه ارائه خدمات مختلف، یکی از مجموعه‌هایی است که با کارگران متعهد و وظیفه‌شناس خود همواره در خدمت شهر و شهروندان عزیز بوده است. وی افزود: حضور کارگران در حوزه‌های مدیریت پسماند، خدمات موتوری، فضای سبز و پاکبانی، فضای عمومی شهر را همه روزه به پاکیزگی، زیبایی و آبادانی میهمان می‌کند و نتایج فعالیت‌های شما عزیزان در سطح شهر نشانگر تعهد و ایمانتان به کاری است که انجام می‌دهید.


بیایید هوای پاک را به کودکان‌مان هدیه کنیم

تهران|شهردار منطقه 3 به مناسبت هفته زمین پاک با حضور در جمع هنرجویان هنرستان طالقانی گفت: اطلاع‌رسانی در حوزه محیط زیست و عوارض ناشی از آلودگی آلاینده‌ها از ضروریات جامعه کنونی ماست. فرهاد روشنی به کاهش تولید زباله و تفکیک پسماند اشاره کرد و افزود: ورود آلاینده‌ها آب، خاک و گیاهان را به مشکل انداخته و در نهایت زمین و جان انسان‌ها را با خطر جدی و جبران‌ناپذیری همچون اختلالات سیستم تنفسی، عصبی و سیستم ایمنی بدن مواجه می‌کند. وی غفلت از محیط زیست را دور شدن از مسیر توسعه در جامعه بیان کرد و گفت: حفظ محیط زیست تزریق روح تازه و با نشاط به زندگی است و احترام به طبیعت را احترام به زندگی و احترام به زندگی را احترام به خالق هستی دانست. روشنی در پایان تشویق و ترغیب سازمان‌های مردم نهاد فعال و شهروندان در زمینه محیط زیست را از روش‌های مطلوب دستیابی به محیط زیست سالم و با نشاط عنوان کرد. گفتنی است؛ در این مراسم شهردار و معاونان، مدیران و پرسنل فضای سبز منطقه به همراه هنرجویان و مربیان هنرستان شهید طالقانی تبریز اقدام به پاکسازی و درختکاری در محوطه پارک یادگار امام(ره) در اتوبان شهید کسایی کردند.


سد حوضیان لرستان آماده افتتاح است

خرم آباد|مدیرعامل شرکت آب منطقه‌یی لرستان از آماده افتتاح بودن سد حوضیان در این استان خبر داد. علی امیدسیفی با بیان اینکه عملیات اجرایی سد حوضیان از سال ۸۳ آغاز شده است، اظهار کرد: این سد از نوع سنگریزه‌یی با هسته رسی، حجم مخزن13/2میلیون متر مکعب، طول تاج ۵۳۳ متر، عرض تاج ۱۰متر و ارتفاع از پی ۷۳متر بوده که آماده افتتاح سد در چند روز آینده هستیم. وی با بیان اینکه هدف از اجرای طرح تامین آب کشاورزی در سطح ۳۰۰۰هکتار از اراضی مشرف به سد، تامین آب صنعت به میزان دو میلیون متر مکعب و توسعه صنعت آبزی‌پروری است، بیان کرد: در این راستا به سرمایه‌گذار برای اجرای طرح پرورش ماهی در دریاچه سد اجازه فعالیت داده‌ایم و توسعه صنعت گردشگری و ایجاد اشتغال مولد و بهبود وضعیت اقتصادی مردم منطقه از دیگر اهداف احداث این سد بوده است.


انسداد 11 چاه غیرمجاز در گلستان

گرگان|معاون حفاظت و بهره‌برداری شرکت آب منطقه‌یی گلستان از انسداد 11حلقه چاه غیرمجاز در 4 شهرستان استان در هفته منتهی به 30 فروردین سال جاری خبر داد. به گزارش روابط عمومی آب منطقه‌یی گلستان، مهندس سیدمحسن حسینی اظهار کرد: در اجرای طرح تعادل‌بخشی آب‌های زیرزمینی طی هفته منتهی به 30 فروردین سال جاری 11حلقه از چاه‌های غیرمجاز در شهرستان‌های گرگان، کردکوی، علی‌آباد‌کتول و رامیان مسدود شد که سهم شهرستان گرگان 8، کردکوی 1، رامیان 1 و علی‌آباد کتول نیز 1 حلقه بوده است. معاون حفاظت و بهره‌برداری شرکت آب منطقه‌یی استان در ادامه تصریح کرد: چاه‌های غیرمجاز مسدود شده در شهرستان گرگان در روستاهای محمدآباد، حسین‌آباد ملک، هاشم‌آباد و قلعه محمود، در علی‌آبادکتول در روستای کوچک نظرخانی، در رامیان در روستای کلو و در کردکوی در روستای ایلوار حفر شده بود.


تقدیر از عملکرد ستاد اقامه نماز اداره کل منابع طبیعی ساری

ساری|رییس ستاد اقامه نماز مازندران و کارشناسان ارزیاب این ستاد پس از بررسی عملکرد و اقدامات انجام شده در طول سال گذشته از ستاد اقامه نماز اداره کل منابع طبیعی مازندران- ساری تقدیر کردند. حجت‌الاسلام ابراهیمی با قدردانی اقدامات و تلاش‌های صورت گرفته در اداره کل منابع طبیعی مازندران- ساری از دکتر ستار بابایی مدیرکل، مهندس اردشیری معاون برنامه‌ریزی و پشتیبانی و مهندس بهرام وهاب‌زاده دبیر ستاد اقامه نماز اداره کل منابع طبیعی مازندران - ساری تجلیل و لوح سپاس و هدایایی به رسم یادبود اهدا کرد.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر