تقدیر شهردار از اعضای شورای اسلامی شهر اندیشه

۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۴۲۶۱۰

تهران|

طی دیداری صمیمی، عباس شوندی شهردار اندیشه، به مناسبت گرامیداشت روز شوراها، از زحمات و حمایت‌های اعضای شورای اسلامی شهر تقدیر به عمل آورد. به گزارش روابط‌عمومی شورا و شهرداری اندیشه، در نهمین روز از اردیبهشت ماه، عباس شوندی به همراه معاونان، مدیران عامل سازمان‌های تابعه و تعدادی از مدیران شهرداری به ساختمان شورای اسلامی شهر رفته و طی دیداری صمیمی، روز شوراها را گرامی داشته و از اعضای شورای اسلامی شهر اندیشه به مناسبت این روز تقدیر به‌عمل آورد.

شوندی در این دیدار اذعان داشت: بی‌شک پیشبرد اهداف عالیه شهرداری در مسیر ارائه خدمات مطلوب و درخور شأن شهروندان اندیشه، مرهون حمایت‌های ویژه و زحمات بی‌بدیل یکایک اعضای شورای اسلامی شهر اندیشه است و مجموعه شهرداری اندیشه، این روز را بهانه‌یی دانست تا بار دیگر از حمایت‌های شما اعضای محترم شورای اسلامی که با وظیفه‌‌شناسی و توجه به اصل دانش محوری در حل مشکلات شهر اندیشه تلاش می‌‌کنند و با درایت و حسن سلوک برای نیل به جامعه‌ شهروندمدار، خالصانه تلاش می‌کنید، تشکر و قدردانی کرده و این روز را خدمت شما عزیزان تبریک و تهنیت عرض کند.

وی در پایان سخنان خود، ضمن آرزوی موفقیت روزافزون برای اعضای شورای اسلامی، از خداوند سبحان، خدمت‌‌رسانی وسیع، اهتمام به سلامت مردم در ابعاد مختلف و توجه به نیازهای اجتماعی جوانان و همه‌ شهروندان شریف و صدیق شهر اندیشه را مسالت کرد. گفتنی است، در ادامه این دیدار، شهردار از کارکنان شورای اسلامی نیز با اهدای لوح سپاس قدردانی کرد.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر