احداث 13 باب مخازن جدید ذخیره آب

۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۴۲۶۰۹

آذربایجان‌شرقی|

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان‌شرقی گفت: بر اساس مطالعات انجام یافته و جهت تحقق و اجرای طرح‌های انتقال، ذخیره‌سازی و توزیع آب شرب بهداشتی و متعادل‌سازی فشار شبکه در بین مشترکان احداث مخازن دخیره آب از ضروریات بوده و این امر در اکثر شهرهای استان اجرا شده یا در دست احداث است.

علیرضا ایمانلو ادامه داد: خوشبختانه با اجرای خط انتقال آب‌رسانی و تمهیدات اتخاذ شده از جمله مطالعات طرح اضطراری در کلان‌شهر تبریز و حفر چاه‌های جدید در برخی شهرهای استانی و لایروبی قنوات و چاه‌های موجود خوشبختانه در حال حاضر مشکلی از جهت قطعی و کمبود آب در هیچ یک از شهرهای استان وجود نداشته و تامین و توزیع آب مورد نیاز برای جریان یافتن فعالیت‌های روزمره شهروندان با همت و تلاش شبانه روزی پرسنل شرکت آب و فاضلاب استان در حال انجام است.

وی افزود: شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی در حال حاضر بیش از یک میلیون و 122 هزار انشعاب آب دارد که در 58 شهر استان آب شرب بهداشتی 2میلیون و 927 هزار نفر را تامین می‌کند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان‌شرقی اظهار داشت: 5/57درصد جمعیت شهری در آذربایجان‌شرقی نیز از سامانه جمع‌آوری و دفع بهداشتی فاضلاب‌های خانگی بهره‌مند هستند که این میزان رقمی بیش از 626 هزار فقره انشعاب فاضلاب را شامل می‌شود.

ایمانلو در پایان افزود: تامین آب شرب بهداشتی شهروندان در اولویت کاری این شرکت است و در این راستا مطالعات مشخصی برای تامین آب مورد نیاز مشتریان در تمام شهرهای تحت پوشش خدمات انجام شده است.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر