سونامی قیمت در بازار مسکن پیش‌بینی نمی‌شود

۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۴۲۵۸۴

رییس اتحادیه صنف مشاوران املاک با تاکید بر اینکه سونامی افزایش قیمت‌ها را پیش‌بینی نمی‌کنیم، گفت: در ۶ ماهه ابتدای امسال رشد معاملات مسکن را خواهیم داشت همچنین پیش‌بینی می‌کنیم که این وضعیت در ۶ ماهه دوم هم ادامه پیدا کند. به گزارش مهر، حسام عقبایی با بیان اینکه پیش‌بینی افزایش قیمت مسکن نداریم، گفت: رونق به بازار برمی‌گردد اما اینکه سونامی و جهش قیمت‌ها را داشته باشیم بسیار بعید است.

عقبایی با اشاره به آخرین آمار معاملات مسکن اظهار کرد: در شهر تهران از تاریخ اول تا یازدهم اردیبهشت ماه ۵ هزار و ۳۹۹ قرارداد خرید و فروش و ۵ هزار و ۵۷۵ قرارداد اجاره داشتیم.

وی با اشاره به اینکه در مجموع ۱۱هزار و ۱۷۲قرارداد در شهر تهران به ثبت رسیده است، گفت: آمار کشوری هم نشان می‌دهد که در ۱۱روز ابتدای اردیبهشت ماه ۱۹هزار و ۹۶۷ قرارداد خرید و فروش انجام شده است.

رییس اتحادیه صنف مشاوران املاک افزود: در کشور ۱۸هزار و ۷۱۹ قرارداد اجاره در این مدت به ثبت رسیده است که بر همین اساس در فروردین ماه امسال نسبت به فروردین سال ۹۴ حجم معاملات افزایش یافته است اما هم‌اکنون در مورد اردیبهشت ماه نمی‌توان پیش‌بینی دقیقی داشت.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر