رشد امریکا، سال را با روشی آشنا آغاز کرد

۱۳۹۵/۰۲/۱۱ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۴۲۴۳۴


فایننشیال تایمز

رسانه‌های جهان گزارش‌های جدید مربوط به رشد اقتصادی ایالات متحده را به سوژه اصلی گزارش‌های خود بدل کردند. در این رابطه فایننشیال تایمز تیتر یک خود را به موضوع شک و تردید درباره تداوم رشد اقتصادی باتوجه به کاهش رشد اقتصادی امریکا اختصاص داد. فایننشیال تایمز در مجموع دیدگاه منفی به‌ویژه در موضوع نااطمینانی را باتوجه به موضوع آمارهای جدید ارائه شده ترسیم کرده است.

وال استریت ژورنال

اما در مقابل وال استریت ژورنال دیدگاه نسبتا مثبت‌تری درباره رشد اقتصادی امریکا دارد. این روزنامه نیز با تیتر «رشد امریکا، سال را با روشی آشنا آغاز کرد» و با بررسی عملکرد رشد اقتصادی این آمار را طبیعی دانسته است. تیتر دیگر وال استریت ژورنال به موضوع سیاست‌های پلیس چین و قدرت گسترده این کشور بر سازمان‌های غیرانتفاعی خارجی در این کشور دارد.

واشنگتن پست

سوریه و انتخابات حزب جمهوری‌خواه دو سوژه اصلی واشنگتن پست در روز گذشته بود. واشنگتن پست درحالی که عکس خود را به خارج کردن یک کودک سوری از ساختمانی ویران شده اختصاص داده بود در گزارشی به حل مشکلات و امید به صلح در سوریه اختصاص داد. همچنین این روزنامه در مقاله‌یی موضوع ادامه موفقیت دونالد ترامپ در حزب جمهوری‌خواه را تحلیل کرد و جالب آنکه درست در پایین آن مطلب در مقاله‌یی مجزا به موضوع جمع‌آوری کمک‌های مالی سندرز، کاندیدای حزب دموکرات پرداخت.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر